سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایران و آفریقای جنوبی سه یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،  دو کشور جمهوری اسلامی ایران  و آفریقای‌جنوبی در جریان حضور راما فوزا معاون اول رئیس‌جمهور آفریقای‌جنوبی در ایران یادداشت تفاهم همکاری بین یکدیگر امضا کردند.

یادداشت تفاهم همکاری میان مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی ایران و مرکز اطلاعات مالی آفریقای‌جنوبی، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه بازار سرمایه و یادداشت تفاهم همکاری فنی و اقتصادی بین تحقیقات فرآوری مواد معدنی جمهوری اسلامی ایران و شرکت مینتک آفریقای جنوبی سه تفاهم نامه‌ای بود که بین وزارت اقتصاد و دارایی ایران و آفریقای‌جنوبی و با حضور معاونان اول رؤسای جمهوری دو کشور امضا شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران و راما فوزا معاون اول رئیس‌جمهوری آفریقای‌جنوبی قبل از امضای تفاهم‌نامه به مدت یک ساعت گفت‌وگو و مذاکره کردند.

راما فوزا در مدت حضور خود در ایران قرار است با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار و مقدمات سفر رئیس جمهور این کشور به تهران را فراهم کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایران و صربستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند