سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح آمایش 11 ویژه اتباع افغانستانی آغاز شد/ 31 خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام


به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس«مهدی سلیمانی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان اصفهان در رابطه با تاریخ اجرای طرح آمایش 11 گفت: طرح آمایش 11 ویژه اتباع خارجی از امروز 5 اردیبهشت آغاز و تا 31 خرداد ادامه دارد بنابراین کلیه اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش 10 و اتباع عراقی دارای کارت هویت 9 باید به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در استان ذیربط خود مراجعه کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان اصفهان، افزود: اتباع خارجی در زمان مراجعه به دفاتر کفالت علاوه بر مدرک اقامتی قبلی خود باید هزینه‌های مربوط به تمدید کارت آمایش و کارت کار خود را بر اساس مصوبه مراجع ذیربط پرداخت کنند.

سلیمانی با بیان اینکه در استان اصفهان در مجموع 24 دفاتر کفالت وظیفه اجرای طرح آمایش 11 را به عهده دارند، اظهار داشت: پس از مراجعه سرپرست خانوار به این دفاتر و بر اساس نوبت‌دهی صورت گرفته کلیه اعضای خانوار پس از عکسبرداری از کلیه اعضاء اثر انگشت اتباع خارجی بالای 10 سال را ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی