سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ مشخصات و تصاویر دو گلکسی A5 و A3 نسخه 2015 لو رفت؛ قدرتمندتر با طراحی جدید


فتو آی تی/ مشخصات و تصاویر دو گلکسی A5 و A3 نسخه 2015 لو رفت؛ قدرتمندتر با طراحی جدید

یک سال از زمانی که دو گوشی گلکسی A3 و A5 بر اساس طراحی و استراتزی جدید سامسونگ معرفی شدند می‌گذرد و در همین روزها باید شاهد رونمایی جانشینان این دو دستگاه باشیم که مشخصات این دو دستگاه جدید بر اساس بنچمارک های منتشرشده می‌توان به جزیات آن پی برد.

ترنجی/ یک سال از زمانی که دو گوشی گلکسی A3 و A5 بر اساس طراحی و استراتزی جدید سامسونگ معرفی شدند می‌گذرد و در همین روزها باید شاهد رونمایی جانشینان این دو دستگاه باشیم که مشخصات این دو دستگاه جدید بر اساس بنچمارک های منتشرشده می‌توان به جزیات آن پی برد. 

بر اساس اطلاعاتی که امروز لو رفته‌اند می‌توان با قطعیت گفت این دو گوشی گلکسی A3 و گلکسی A5 جدید هستند. تفاوتی که در طراحی این کهکشانی‌های جدید دیده می‌شود را می‌توان با یک نگاه به جزییات آن پی برد. ازجمله این تغییرات می‌توان به تغییر مکان بلندگوی دستگاه به زیر گوشی و فلش آل ای دی جدید برای دوربین اشاره داشت. از اینها گذشته سامسونگ برای پشت این دو گوشی از مواد متفاوتی استفاده کرده است که شاید این نوید استفاده از فلز مات در این گوشی‌ها باشد. به‌هرحال با این تغییرات طراحی جدید همان طراحی سری A را تداعی می‌کند.

طبق امتیازهای بنچمارک GFXBench این گلکسی A3 به یک صفحه 4.7 اینچی و گلکسی A5 دارای نمایشگر 5.2 اینچی مجهر خواهند شد. چیپ اگزینوس 7850 که از یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 و چهار هسته 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد در A3 نقش اصلی را بازی می‌کند و این پردازنده در کنار حافظه 1.5 گیگابایتی رم و حافظه ذخیره شازی داخلی با 16 گیگابایت ظرفیت درون A3 جای گرفته‌اند. شاید یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی A3 جا خوش کرده‌اند شمارا سورپرایز کند. گلکسی A5 هم به یک رم 2 گیگابایتی و چیپ اگزینوس 7 با هشت هسته 1.6 گیگاهرتزی مجهز خواهد شد. و طبق انتظار احتمالاً با اندروید 6 عرضه خواهند شد اما اگر رونمایی آنها صورت گیرد احتمال این‌که دارای اندروید 5.1.1 باشند کم نیست. بااین‌حال با توجه به‌ظاهر دستگاه وجود سنسور بهبودیافته اثرانگشت که از سیستم پرداخت سامسونگ پشتیبانی می‌شود در قالب دکمه Home در این دو گوشی بعید به نظر نمی‌رسد.

شما در مورد مشخصات این دو تازه‌وارد چه طور فکر می‌کنید؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ویدیوی لو رفته از گلکسی A5 و A3