سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات 22 روز شکنجه زن جوان و 2 دخترش


جزئیات 22 روز شکنجه زن جوان و 2 دخترشخراسان/ مرد 30ساله ای که حدود 22 روز همسر و فرزندانش را به طرز وحشیانه ای شکنجه کرده است همچنان در بازداشت به سر می برد و این پرونده در شعبه 403 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد در حال رسیدگی است.

معاون دادستان مشهد در تشریح این پرونده گفت: چند روز قبل فردی با پلیس تماس گرفت و از احتمال مرگ یک زن و فرزندانش در منزل مسکونی خبر داد. این شهروند مدعی شد زن 30ساله و 2 فرزند دختر وی مورد شکنجه و کتک کاری قرار می گیرند. قاضی «علی موحدی راد» افزود: در پی تماس ماموران کلانتری خواجه ربیع و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، بلافاصله دستور بررسی ماجرا و ورود به منزل صادر شد. سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی اضافه کرد: ماموران انتظامی نیز پس از ورود به این مکان، زن جوان را در حالی که دست و پاهایش بسته شده و آثار جراحت و شکنجه های بی رحمانه در نقاط مختلف بدن وی نمایان بود به همراه 2دختر 8 و 5 ساله اش که آن ها نیز آثار زیادی از سوختگی و جراحت در بدن داشتند، را آزاد کردند اما وخامت حال مصدومان به گونه ای بود که بلافاصله آن ها به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.قاضی« موحدی راد» تصریح کرد: 2 کودک 8 و 5 ساله نیز در یکی از مراکز خیریه تحت پوشش قرار گرفتند و بلافاصله دستور دستگیری متهم این پرونده صادر شد که ماموران کلانتری خواجه ربیع در یک عملیات هماهنگ موفق شدند این فرد را دستگیر کنند. معاون دادستان مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ماجرا، این پرونده در شعبه 403 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد مورد رسیدگی قرار دارد و متهم نیز روانه زندان شده است اما با توجه به شواهد و دلایل مستند امکان تبدیل قرار وی به بازداشت موقت نیز وجود دارد.
گزارش خراسان حاکی است: در همین حال یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز نگهداری سراج رضوی توس که آسیب دیدگان این پرونده را تحت پوشش گرفته اند گفت: ماجرای شکنجه و محبوس شدن این مادر و فرزندانش توسط شوهر بی رحم وی از شب چهارشنبه سوری سال گذشته آغاز شد و پس از پی گیری این موضوع و با حمایت های بهزیستی خراسان رضوی،2 کودک مذکور که هانیه و هدیه نام دارند در این مرکز نگهداری می شوند و هم اکنون توسط گروه تخصصی روانپزشکی تحت درمان قرار گرفته اند چرا که آن ها شاهد شکنجه های وحشیانه ای بوده اند که به روح و روان آن ها آسیب وارد کرده است .«علی صدری» افزود: طبق اظهارات زن 30 ساله که اعظم نام دارد، همسر وی بدن آن ها را با فندک سوزانده است و با بستن دست و پاهای آن ها به لوله گاز با چاقو جراحت های عمیقی در بدنشان ایجاد کرده است.
وی با بیان این که با اطلاع ماموران کلانتری خواجه ربیع که با صدور دستوری از سوی قاضی موحدی راد همراه بود ، اورژانس اجتماعی مصدومان را از خیابان 20متری بلال (محل سکونت مصدومان) به مرکز درمانی شهید هاشمی نژاد انتقال داد. وی ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مسئولان ذی ربط از این آسیب دیدگان اجتماعی و پی گیری پرونده قضایی آنان، تصریح کرد: زخم های ایجاد شده روی صورت این زن نیاز به جراحی پلاستیک دارد و از سوی دیگر نیز طبق مدارک پزشکی موجود پرده های گوش وی پاره شده و بینی او نیز شکسته است ولی این زن به خاطر وحشت از همسرش جرات شکایت از وی را نداشت و مجبور بود درحالی که توسط شوهرش محبوس شده شکنجه های وی را تحمل کند.

گزارش خراسان حاکی است: بررسی های بیشتر درباره اقدامات وحشیانه متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
روایت جزئیات شکنجه سه پاسدار