سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنرال الکتریک آمریکا به دنبال تجارت نفت و گاز با ایران


جنرال الکتریک آمریکا به دنبال تجارت نفت و گاز با ایرانتسنیم/ در حالی که تحریم های غرب علیه ایران لغو شده، شرکت جنرال الکتریک آمریکا در حال طراحی استراتژی ای برای بخش نفت و گاز خود برای تجارت با ایران است.

به گزارش بلومبرگ، در حالی که تحریم های غرب علیه ایران لغو شده، شرکت جنرال الکتریک در حال طراحی استراتژی ای برای بخش نفت و گاز خود برای تجارت با ایران است.
لورنزو سیمونلی، رئیس بخش نفت خام شرکت جنرال الکتریک گفت، وی در هفته های اخیر به ایران سفر کرده تا «بفهمد در این کشور چه چیزی وجود دارد.» وی افزود، جنرال الکتریک تنها در صورتی با ایران همکاری خواهد کرد که مقررات دولت آمریکا به این شرکت اجازه فعالیت در آنجا را بدهد.
سیمونلی گفت: «ایران از نظر نفت و گاز بازار بزرگی است...ما به تحریم ها پایبند خواهیم بود، اما ایران بازاری است که ما قبلا با آن همکاری داشتیم.»
توسعه جغرافیایی بخشی از استراتژی گسترده رشد برای شرکت نفت و گاز جنرال الکتریک مستقر در لندن است که ممکن است شامل در اختیار گیری برخی میادین و ارائه محصولات پیشرفته تر باشد.
توسعه بخش نفت و گاز جنرال الکتریک نقشی محوری در تبدیل این شرکت به یک تولید کننده صنعتی پربازده تر توسط جفری ایملت، مدیرعامل جنرال الکتریک دارد.
جنرال الکتریک سال گذشته موافقت کرد که بیش از 150 میلیارد دلار از دارایی های مالی خود را بفروشد.
ایران بازاری عظیم برای شرکت های اکتشاف و ارائه کننده خدمات نفتی به شمار می رود. بر اساس آمارهای اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ظرفیت 157.8 میلیارد بشکه ای ذخایر نفتی دست نخورده این کشور بیش از 4 برابر ذخایر نفت خام آمریکا است. ایران همچنین دارای ذخایر عظیم گازی است.
بخش نفت و گاز جنرال الکتریک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات مورد نیاز شرکت های حفاری کننده نفت محسوب می شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
توربین گاز شرکت جنرال الکتریک