ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراض باشگاه ماشین سازی به نحوه داوری ها در لیگ دسته اول


مدیرعامل این باشگاه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این ارتباط اظهار داشت: در این نامه مراتب اعتراض خود را به نحوه قضاوت داوری بازی های ماشین سازی به فدراسیون اعلام كرده ایم.
وی افزود: در هفته های آخر لیگ كه هر امتیاز نقش تعیین كننده در سرنوشت تیم ها دارد، نباید اشتباهات داوری به نفع یا ضرر تیم ها صورت گیرد زیرا كه همه تلاش های یك تیم با یك داوری اشتباه از بین می رود.
میرمعصوم سهرابی اظهار كرد: خطا و اشتباه هرچند كوچك داوری می تواند موجب تغییر در نتیجه یك بازی شود، به همین دلیل در انتخاب داور و نحوه قضاوت دیدارهای پایانی باید نهایت دقت صورت بگیرد.
وی با اشاره به موقعیت تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول و احتمال صعود آن به لیگ برتر، گفت: هنوز زود است در این خصوص صحبت كنیم و پنج بازی سخت در پیش رو داریم، اما مجموعه شهرداری تبریز به سبب زیرساخت های ورزشی از لحاظ سخت افزاری یكی از شهرهای شاخص ایران در این زمینه می باشد و در صورت صعود تیم مشكلی از لحاظ سخت افزاری نخواهیم داشت.
سهرابی از اختصاص استادیوم الغدیر به باشگاه ماشین سازی خبر داد و اضافه كرد: تبریز دارای ورزشگاه های فوتبال استاندارد زیادی است و به نظر می رسد این شهر می تواند حتی چهار تیم هم در لیگ برتر داشته باشد و از لحاظ سخت افزاری این قابلیت را دارد.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی ابراز امیدواری كرد با حضور ماشین سازی در لیگ برتر، تنور فوتبال ایران به سبب حضور این تیم ریشه دار و با سابقه داغ تر شود و هواداران این تیم نشان دهند كه جزو پرهوادارترین تیم های ایران هستند.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اكنون با 55 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه های كشور قرار دارد و یكی از شانس های اصلی برای صعود به لیگ برتر فصل آینده است.
این تیم در هفته سی و سی ام این رقابت ها دوشنبه گذشته در مسجدسلیمان با نتیجه 2 بر1 مقابل میزبان خود به برتری رسید.
ماشین سازان در هفته 34 در تبریز میزبان نساجی قائم شهر است.
3038/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ اعتراض به داوری های تاثیر گذار در لیگ یک