فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تعریف جالب منتقد معروف روسیه از کتاب «شطرنج با ماشین قیامت»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده  که به تازگی ترجمه روسی آن در مسکو توزیع گردیده است توسط یکی از معروفترین منتقدان ادبی و معرفی کنندگان کتاب آن کشور  به نام «کنستانتین میلچین»  در مجله «کارشناسان» به خواننده روس زبان معرفی شده است.

نکته جالب در این متن، جمله آخر آن می باشد : تحت تاثیر این کتاب به راحتی ایستگاه متروی مورد نظرت رو رد می کنی (فراموش می کنی)!

کنستانتین میلچین برای معرفی این کتاب آورده است:

جنگ ایران و عراقه ،  یه بسیجی جوان توی شهر محاصره شده به این سو و آنسو می زنه تا بتونه شهرو از یک قیامت(فاجعه) نجات بده. عراقی ها شهرو به توپ بستن و اگر توپخونه ایرانی ها نبود مدتها بود که ان شهررو با خاک یکسان کرده بودند. اما بر اساس اطلاعات موجود،  عراقیها از رادار فرانسوی اعجازآوری استفاده می کنند که به کمکش می تونن ادوات دفاعی ایرانی‌ها رو شناسایی و منهدم کنند.

این رادارو هر طور شده باید منهدم کرد اما قهرمان جوان ما مدام با مسائل روزمره، فلسفی و حتی عقیدتی مواجه می شه. تحت تاثیر این کتاب براحتی ایستگاه متروی مورد نظرت رو رد می کنی!

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
شطرنج با ماشین قیامت در روسیه