ساینا معرفی شد


ساینا محصول جدید و ایرانی سایپا طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا معرفی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین معرفی ساینا گفت: گروه سایپا با تدوین برنامه‌های جامع و مدون، در دو سال آینده، دو محصول جدید و با کیفیت با شرایط مناسب به بازار خودرو عرضه می‌کند.

وی با تقدیر از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش سایپا، افزود: تلاش متخصصان، مهندسان و کارگران سایپا با عرضه محصولات ایرانی با برند سایپا قابل تقدیر است.

جمالی تاکید کرد: ما به عنوان کارکنان سایپا باید بتوانیم خدمات و محصولات با کیفیت را به نمایندگی‌ها ارائه دهیم تا شبکه نمایندگی‌ها بتوانند با شرایط بهتر این محصولات را به مردم عرضه کنند و برند سایپا را بیش از گذشته برجسته کنند.

مدیرعامل سایپا ادامه داد: تولید با کیفیت یکی از استراتژی‌ها و برنامه‌های مهم سایپا است و با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم نمایندگی‌های سایپا نشان دادند که همواره یار و یاور سایپا هستند.

جمالی تاکید کرد: من این نوید را می‌دهم که گروه سایپا با توجه به برنامه‌های جامع و مدونی که در نظر دارد، در بازار سرمایه و بورس جایگاه ویژه‌ای را به دست خواهد آورد.

مدیرعامل سایپا افزود: در گروه سایپا 50 تا 60 هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 400 هزارنفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کنند تا یک محصول تولید شود و زمانی این زحمات به نتیجه خواهد رسید که شبکه نمایندگی‌ها به عنوان مظهر سایپا بتوانند محصولات گروه سایپا را به مردم عرضه کنند.

جمالی با توجه به اهمیت جایگاه مشتری در کسب‌وکار تاکید کرد: مشتری سرمایه اصلی و نهایی ماست و باید همواره رضایت داشته باشد و باید تلاش کنیم یک تصویر مناسب از سایپا در اذهان مشتریان نقش بندد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ساینا کامیاب