سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسیر مراغه - هشترود بسته است


سرهنگ جواد ناموران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از روستاییان خواست تا از تردد در محورهای ارتباطی در این وضعیت آب و هوایی خودداری کنند.
وی ادامه داد: در تمام جاده های استان بارش برف ادامه دارد و در این شرایط تردد خودروهای سبک و سنگین فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.
سرهنگ ناموران اظهار کرد: هم اکنون در گردنه های شیبلی، سامبران و نصیرآباد بارش برف ادامه دارد و در گردنه نظرکهریزی نیز با بارش برف همراه با کولاک شدید مواجه هستیم.
وی از مردم خواست از مسافرت های غیر ضروری در جاده های استان با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم خودداری و در صورت ضرورت سفر مواد خوراکی، پوشاک مناسب و پتو به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف و کولاک خوشبختانه در 24ساعت گذشته تاکنون تصادف منجر به فوت گزارش نشده است.
وی تاکید کرد: رانندگان پیش از سفر بخاری و برف پاکن های خودرو خود را کنترل و نسبت به وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل و در هنگام حرکت نیز سرعت مطمئن را رعایت کنند.
بارش برف، کولاک و یخبندان در آذربایجان شرقی از پنجشنبه شب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.
6120/518 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزاد راه مراغه هشترود