گوناگون/ چگونه خودکار و یا خودنویس را با خود حمل کنیم؟


گوناگون/ چگونه خودکار و یا خودنویس را با خود حمل کنیم؟چی بپوشیم/ نکته ای که بسیاری از آقایان به صورت روزمره با آن مواجه اند همراه داشتن خودکار و خودنویس در جلسات، محل کار و … است. البته این نیاز برای مدیران و افرادی که دائما در حال نگارش هستند دو چندان می شود. سوال اساسی اینجاست: چگونه خودکار و یا خودنویس را با خود حمل کنیم؟
به طور کلی پیشنهاد می شود خودکار و خودنویستان را داخل جیب پیراهن قرار ندهید چرا که ممکن است رنگ جوهر آن به رنگ لباستان پس دهد و در پی آن مجبور خواهید شد یک فرایند لکه بری نیز داشته باشید که بسیارمشکل خواهد بود.
سعی کنید در حالتی که خودکار و یا خودنویس را در جیب پیراهن و یا کت خود دارید نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

* در حالتی که پیراهن تک به تن دارید خودکارتان را سمت راست جیبتان قرار دهید.
* در حالتی که روی پیراهنتان کت به تن دارید می بایست خودکارتان قسمت چپ جیبتان قرار دهید.
* یک سری پاکت های چرمی نیز برای حمل و نگهداری خودکار نیز طراحی گردیده اند که بسیار زیبا و شیک هستند و می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.
* استفاده همزمان دو خودکار داخل جیب باعث تغییر فرم ظاهری لباس خواهد شد.
* از خودکار هایی استفاده نمایید که حتما دارای گیره باشند تا با یک خم شدن از داخل لباس شما به بیرون پرت نشود و همینطور ظاهری شیک تر داشته باشند.
* بعد از هر بار استفاده از خودکار و یا خود نویستان آن را تمییز کنید و بعد آن درپوش آن را بگذارید چرا که ممکن است جوهر آن از درپوش به لباستان رنگ بدهد و باعث لکه دار شدن لباستان شود.
* در بسیاری کت و شلوار ها جدید، جیبی برای قرار دادن خودکار طراحی گردیده است که می توانید از آن نیز استفاده نمایید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع:


ویدیو مرتبط :
خودکار و خودنویس پارکر