علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بارش برف بازی فوتبال كاسپین قزوین را لغو كرد


به گزارش خبرنگار مهر، ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو كشور و بازی های هفته دهم تیم كاسپین قزوین در خانه، ظهر امروز یکشنبه به علت بارش برف شدید و نبود دید کافی در ورزشگاه سردار آزادگان با تیم مقاومت تهران لغو شد.

علی عسگری سرپرست تیم كاسپین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی دو تیم ساعت ١٤ امروز زیر بارش برف آغاز شد.

وی بابیان اینكه بازی تا دقیقه ٣٥ زیر بارش برف در جریان بود، افزود: با نظر داور و بخاطر كاهش وسعت دید، بازی لغو و به زمان دیگری موكول شد.

عسگری خاطر نشان كرد: این دیدار بین كاسپین رده هفتمی و مقاومت رده دهمی جدول در گروه سوم رقابت های دسته دو بود كه برگزار نشد و دوتیم با همین جایگاه مهیای دور برگشت می شوند.

وی بیان کرد: تیم كاسپین قوی ترین خط دفاع لیگ و ضعیف ترین خط حمله را دارد كه باید در دور برگشت تیم را در خط حمله تقویت كنیم.

سرپرست تیم كاسپین یادآور شد: تیم كاسپین در پایان هفته نهم با ١١ امتیاز و ٢ برد و ٥پنج تساوی و ٢ باخت در جایگاه هفتم گروه خود قرار دارد.

علی عسگری گفت: بازی های دور برگشت لیگ دو فوتبال كشور دی ماه پیگیری می شود.


ویدیو مرتبط :
لغو بازی گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان بدلیل برف شدید