ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کنایه سرمربی استقلال به مجیدی!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.09.14 - 14:07

کنایه سرمربی استقلال به مجیدی!

فارس/ سیدمهدی رحمتی بعد از چند روز غیبت به تمرینات تیم فوتبال استقلال بازگشت.
تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل تراکتورسازی از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و در غیاب علی اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز این تیم برنامه‌های خود را پیگیری کرد. تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌آید:
*منصور پورحیدری و محمدرضا خرسندنیا، نفرات غایب تمرین امروز استقلال بودند.
*هرائر مگویان مدافع ا رمنستانی تیم استقلال که روز گذشته پیراهن خود را به فرزاد مجیدی هدیه داده بود امروز این کار را مقابل عکاسان و خبرنگاران تکرار کرد. در حالی که پیراهن شماره 15 در دست هر دو نفر بود آنها در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
*در ابتدای تمرین پرویز مظلومی که چند روزی است با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می شود و خودش شخصاً امور تاکتیکی را بر عهده می گیرد بازیکنان را دور هم جمع کرد. در این لحظه مظلومی متوجه شد که مجیدی در حال گرفتن عکس یادگاری در کنار مگویان است و به همین دلیل با صدای بلند گفت (آقای مجیدی زودتر بیا مدام در حاشیه هستی، شماره 15 هم شد شماره؟) در این لحظه مجیدی با خنده گفت (شماره، شماره خوبی نیست ولی کارش خیلی درست است).
*پرویز مظلومی بعد از جمع کردن تمامی بازیکنان و کادر فنی در خصوص شرایط و برنامه های این تیم قبل از بازی با تراکتورسازی با آنها صحبت کرد و با گلایه نسبت به اعضای تیمش گفت: من دیروز در رختکن با شما صحبت کردم ولی هنوز تمرین تمام نشده بود حرف های من به بیرون درز پیدا کرد و به رسانه ها رسید، چرا حرف های تیم را به بیرون می برید؟
سرمربی استقلال خطاب به بازیکنانش گلایه داشت که چرا امروز صحبت های روز گذشته اش در رسانه ها منعکس شده است.
*سیدمهدی رحمتی بعد از چند روز غیبت و حضور در کلینیک استقلال امروز به تمرینات برگشت. وی بعد از صحبت های 15 دقیقه ای مظلومی با بازیکنان با سرمربی استقلال برای دقایقی به گفت وگو پرداخت.
*مگویان مدافع ارمنستانی استقلال امروز برای دقایقی به همراه امین حاج محمدی به دویدن دور زمین پرداختند.
*یکی از اتفاقات عجیب برای حنیف عمران زاده این بود که وی لباسش با لباس سایر بازیکنان از لحاظ رنگ کمی فرق داشت. مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چرا لباس هایت به این حال و روز افتاده گفت: درب ماشین لباسشویی قفل شده بود و با زور لباسها را وسط شستن از ماشین درآوردم. به همین دلیل آنها سفیدک زده است!
*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداختند سپس با پریدن از روی موانع کار هوازی انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان در قالب گروه های چند نفره کار تاکتیکی کردند و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.در این آیتم فوتبال تخت فشار در دستور کار بود ولی عملکرد بازیکنان مورد انتقاد مجید صالح قرار گرفت. مربی استقلال در این لحظه با صدای بلند فریاد زد چرا نمی توانید توپ را نگه دارید. همه چیز تا وسط زمین خوب می رود ولی درست زمانی را که باید حفظ توپ کنید انجام نمی دهد و در حساس ترین شرایط بازی توپ لو می رود. صدای فریاد صالح به حدی بلند بود که همه بازیکنان و کادرفنی استقلال سکوت کردند.
پرویز مظلومی بعد از پایان تمرین امروز در سالن تهیه شده از سوی باشگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کنایه‌های تند رضا رفیع، مجری تلویزیون به سرمربی تیم ملی