سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رژیم سعودی معترضان به اعدام «شیخ نمر» در القطیف را تروریست خواند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «منصور الترکی» سخنگوی وزارت کشور سعودی مدعی شد «شیخ نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعه به اقدامات تروریستی در شهر «العوامیه» تحریک می‌کرد. گروهی از شیعیان نیز با الگوگیری از شیخ نمر به درگیری با نیروهای امنیتی در القطیف اقدام می‌کنند.

الترکی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» ادعا کرد «این مجموعه از شیعیان در العوامیه که شیخ نمر آنها را رهبری می‌کرد، تهدیدی برای همگان است و تنها هدف آنها تلاش برای به کنترل گرفتن این شهر است.»

این سخنگو افزود «ما این درگیری‌ها را به شیعه یا سنی یا موارد دیگر ربط نمی‌دهیم. ما به این درگیری‌ها ما درگیری با داعش و همچنین القاعده می‌نگریم. در نظر ما، همه این گروه‌ها فعالیت تروریستی انجام می‌دهند.»

براین اساس رژیم سعودی، رژیم آل‌سعود، 12 دی‌ماه با وجود اعتراضات فزاینده جهان اسلام به حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر، روز گذشته این رهبر شیعیان عربستان را به اتهام واهی حمایت از تروریسم به شهادت رساند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد