کاشت بیش از 2000 نهال به یاد شهدای مشهد مقدس


در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش فرهنگ درخت‌کاری و حفظ منابع طبیعی،2050 نهال به یاد2050 شهید منطقه سه بنیاد مشهد مقدس و پنج منطقه از شهرداری این شهر کاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا،به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، مراسمی تحت عنوان کاشت یک نهال به یاد و نام یک شهید در پنج منطقه از شهرداری‌های مشهد مقدس و منطقه 3 بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر برگزار می‌شود.

این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد و با همکاری شهرداری‌های مناطق 2، 9، 10، 11 و 12 در مناطق توس، بوستان خورشید(بلوار هاشمیه)، بلوار شریعتی، بلوار امام‌علی(ع) و بلوار شاهنامه برگزار می‌شود.

این حرکت ارزشمند در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار حفظ طبیعت و پویایی آن همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در پایتخت معنوی ایران صورت می‌گیرد.

کاشت یک نهال به نام یک شهید هر منطقه از شهرداری‌های‌ مناطق مختلف مشهد و منطقه 3 بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهر توسط خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته منابع طبیعی و به ویژه روز درختکاری است.

در این مراسم به یاد 2 هزار و 50 شهید والامقام منطقه 3 بنیاد شهید و امور ایثارگران مشهد مقدس و 5 منطقه از شهرداری این شهر، همین تعداد نهال کاشته می‌شود.

شهرداری‌های‌ منطقه 2 مشهد 622 شهید، منطقه 9 مشهد 380 شهید، منطقه 10 مشهد مقدس 600 شهید والامقام و مناطق 11 و 12 شهرداری‌ این شهر به ترتیب 388 و 60 شهید غیورمرد تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
كاشت 22 نهال بیاد شهدای دفاع مقدس