سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شایعه: آیا هوآوی، طراحی و توسعه مدل 2016 نکسوس 7 گوگل را برعهده دارد؟


nexus-9-review-7-640x441

برای اولین‌بار در طی این مدت، یک سازنده چینی، محصولی از خانواده «نکسوس» را توسعه داده است. هوآوی، گوشی جدید گوگل را با نام نکسوس 6P طراحی کرده است که از حسگر اثرانگشت، پورت USB-C و نمایشگر QHD بهره می‌برد. اکنون، طبق گزارشات منتشرشده، هوآوی برای توسعه نسخه جدید نکسوس 7 علاقه نشان داده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، هوآوی، دومین‌بار است که طراحی و توسعه یک مدل از خانواده «نکسوس» گوگل را برعهده می‌گیرد. برخی از منابع، فاش کرده‌اند که پروژه ساخت نکسوس 7 مدل 2016 آغاز شده است. اگرچه گفته می‌شود که هوآوی به توسعه دومین نکسوس فکر می‌کند اما هنوز، گوگل این موضوع را تایید نکرده است. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که منظور از نکسوس 7 چه دستگاهی است؛ تبلت نکسوس 7 (مدل 2016) یا گوشی نکسوس 7.

huawei-nexus-7-2016

از آنجایی‌که نکسوس 7 تاکنون، برای نامیدن تبلت‌ استفاده شده است؛ این منبع احتمالاً به مدل جدیدی از تبلت نکسوس 7 اشاره می‌کند. با این‌حال، بهتر است مدتی برای مشخص‌شدن این موضوع منتظر ماند. نکسوس 6P که توسط هوآوی ساخته شده است، خالی از اشکال نیست؛ اما بسیاری، آن‌را یک پرچم‌دار شایسته در بین گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌دانند. این شرکت، گوشی نکسوس 6P را به‌خوبی توسعه داده و به‌ همین جهت، از تجربه کافی برای توسعه یک نکسوس دیگر برخورددار است. بنابراین، جای تعجب نیست که اگر این همکاری، برای یک سال دیگر تداوم داشته باشد.

شما چه‌نظری در این‌باره دارید؟ آیا هوآوی به‌عنوان یکی از سازندگان نکسوس، از شایستگی لازم برای توسعه یک مدل دیگر برخورددار است یا ترجیح می‌دهید که سازنده دیگری، این‌کار را بر عهده داشته باشد؟

gizmochina

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
طراحی نکسوس 6 2015 محصول 5.7 اینچی هوآوی فاش شد