سردار سلیمانی در باغ موزه کرمان/ لیلا اوتادی و امین حیایی/ سلفی محمدرضا گلزار/ عکس ابداعی نیکی کریمی +تصاویر


به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب عکسی قدیمی از ملاقات رهبر انقلاب با جانبازن دفاع مقدس در بیمارستان به اشتراک گذاشت.اینستاگردی صفحه منتسب حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام، تصاویری از سردار سلیمانی در کنار همرزمانش و شهید مدافع حرم به اشتراک گذاشت.اینستاگردی در تصویر سردار شهید مدافع حرم علی الله دادی را در کنار سرلشکر قاسم سلیمانی می بینید که در باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمان گرفته شده است.اینستاگردی شهرزاد کمال زاده هم عکسی همراه با حسن جوهرچی در داخل هلی کوپتر به اشتراک گذاشت و نوشت: امروز هلی کوپتر بازی در هواناجااینستاگردی حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت کشورمان با انتشار پستی علاوه بر بازخوانی خبر استعفای وزیر فنلاندی، بر حساسیت و مراقبت از بیت المال تاکید کرد.اختلاس و رضوه خواری، وزیر بهداشت را به درد آورد +اینستاپست چند سال پیش وزیر بهداشت فنلاند با افشاگری رسانه‌ها و فشار افکار عمومی مجبور به استعفا شد؛ می‌دانید چرا؟ به‌خاطر چند نوبت استفاده از تلفن دولتی برای مکالمه با همسرش ... شاید شما هم این متن را خوانده یا شنیده باشید.

البته فنلاند در حوزه روابط اجتماعی و سیاسی یکی از پاک‌ترین کشورهای دنیا است و علی‌رغم این‌که اعتقادات و باورهای دینی ما را ندارند، از اموال و بودجه عمومی به خوبی مراقبت می‌کنند.

یکی از آرزوهایم این است که روزی ما هم جزء 10 کشور پاک دنیا باشیم و چنین عملکردی در مناسبات فردی و اجتماعی داشته باشیم.

بازخوانی خبر وزیر فنلاندی، خاطرات سال‌های اول انقلاب را در ذهن و جانم زنده کرد ... کسانی که آن روزها را درک کرده‌اند، به یاد دارند که وقتی وارد اتاقی از سازمان یا اداره‌ای می شدیم، جعبه کوچکی روی میز و کنار تلفن جا خوش کرده بود، هر بار که از تلفن محل کار تماسی غیر اداری گرفته می‌شد، یک دو ریالی به سکه‌های داخل جعبه اضافه شده و هر چند روز یک بار، سکه‌ها تحویل امور مالی می‌شد.

برخی حتی بیشتر رعایت می‌کردند و مقید بودند برای تماس‌های شخصی، خود را به تلفن عمومی سکه‌ای برسانند. این شیوه اگر چه عمومیت نداشت اما فرهنگی پسندیده بود که با انقلاب جان گرفت.

امروز وقتی خبرهای رشوه و اختلاس را می‌خوانیم، دل همه مان به درد می‌آید.  به ویژه وقتی که متوجه می شویم برخی از این ره گم کردگان، جزء همان گروه معتقد و متعصب دیروز بودند.  از خداوند بزرگ و مهربان می‌خواهم هیچ یک از ما را آنی به خودمان وانگذارد؛ که شیطان همیشه در کمین است و دام وسوسه اش همواره در مسیر حیات ما گسترده.

امروز بخشنامه‌ای دیگر برای همکارانم آماده کردم، با تاکید مجدد بر حساسیت و مراقبت از بیت المال ... پیش‌تر هم بخشنامه هایی مبنی بر ممنوعیت اهدای هدایا، چاپ و ارسال بنرها و... صادر شده که امیدوارم در زیر مجموعه ها به دقت اجرایی شود.

نهادینه کردن این فرهنگ، البته زمان بر است، اما تذکر و یادآوری همیشه و برای همه ما لازم است...

لیلا اوتادی عکسی همراه امین حیایی و روزبه معینی در پشت صحنه فیلم ناردون به اشتراک گذاشت.اینستاگردی محمدرضا گلزار عکسی سلفی قبل از ورزش صبحگاهی اش به اشتراک گذاشت.اینستاگردی نیکی کریمی هم عکسی ابداعی از خودش در جشنواره فیلم دبی به اشتراک گذاشت.اینستاگردی بیژن بنفشه خواه عکسی از دخترش یاسمین در کنار آدم برفی به اشتراک گذاشت.اینستاگردی برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سورپرایز امین حیایی برای محمدرضا گلزار