سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زنی که برای طلاق نقشه ربایش شوهرش را اجرا کرد


به گزارش خبرنگار حوادث فارس، قاضی محسن مدیرروستا بازپرس جنایی امروز شنبه به اتهام معاونت در آدم‌ربایی قرار وثیقه یک میلیارد ریالی زنی را که برای اخذ مجوز طلاق همسر خود را به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده بود، صادر کرد.

مرد در مقابل بازپرس گفت: ششمین روز خردادماه امسال بود که پس از اضافه کاری و گذراندن شیفت شب به منزل آمدم تا اینکه ساعت 10 صبح زنگ خانه به صدا در آمد و به بالکن رفتم تا ببینم چه کسی پشت در است اما همسرم درب بالکن را بر روی من بست.

مرد در توضیح این ماجرا گفت: پس از آنکه درب بالکن بر روی من بسته شد 3 مرد داخل منزل شدند و دست و پای مرا بستند و همراه با نفر چهارم که در خودرو بود مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند.

وی افزود: در داخل کمپ از من تستی گرفته شد و پزشک اعلام کرد که نیازی به نگهداری من در کمپ اعتیاد نیست اما مرا 13 روز در آنجا نگهداری کردند و در تمام این مدت پدر و مادرم در جست‌وجوی من بودند تا اینکه توانستم با پرداخت وجه از داخل کمپ با خانواده‌ام تماس بگیرم.

این مرد ادامه داد: خانم من قبل از این موضوع نیز 2 بار از من برای طلاق شکایت کرده بود و بنای ناسازگاری گذاشته بود که من در روز حادثه چند بار از وی خواستم تا شکایت خود را پس بگیرد اما پس از خارج شدن از کمپ ترک اعتیاد متوجه شدم که ایشان برای دریافت مجوز طلاق گواهی دروغین از کمپ، مبنی بر اعتیاد من گرفته است.

همسر این مرد نیز در جلسه بازپرسی گفت: نگاه داشتن ایشان در کمپ ربطی به من ندارد چرا که من وی را به عنوان معتاد به کمپ معرفی کردم و زمانی که نتیجه مثبت تست اعتیاد را به من نشان دادند همان شب پول را ریختم.

وی ادامه داد: معرفی وی به کمپ ترک اعتیاد با هماهنگی بچه‌هایم انجام شده است و بچه‌هایم می‌توانند شهادت دهند که پدرشان معتاد است.

همسر این مرد خاطرنشان کرد: وی تریاک می‌کشید و من به مصرف شیشه هم مشکوک می‌شدم چرا که علائمی همچون شب بیداری‌های طولانی مدت و باز کردن پنجره‌ها در فصل زمستان را از او می‌دیدم.

قاضی مدیرروستا در پایان این جلسه بازپرسی قرار وثیقه یک میلیارد ریالی را به اتهام معاونت در آدم‌ربایی برای همسر مرد صادر کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7DBNNO


ویدیو مرتبط :
زنی که دوست دارد از شوهرش جدا شود