سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد: ترافیک سنگین یک‌طرفه شدن جاده هراز را لغو کرد


رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد: ترافیک سنگین یک‌طرفه شدن جاده هراز را لغو کردفارس/ رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک مبادی ورودی و خروجی محور مواصلاتی هراز سنگین است.
علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور مواصلاتی هراز سنگین بوده که این مناطق مبادی ورودی و خروجی به استان مازندران لحاظ می‌شوند.

وی افزود: حجم ترافیک در مناطقی همانند امامزاده هاشم، پلور، پل لاسم و شهر گزنگ که مبادی ورودی استان مازندران محسوب می‌شوند سنگین است و رفت و آمدها به کندی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد: در مکان‌هایی همانند پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان، منطقه نارنجستان و تونل شماره یک که مبادی خروجی از مازندران محسوب می‌شوند تردد به کندی انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به برقرار بودن تردد خودروهای عبوری در دو سمت آمل به تهران و تهران به آمل، بیان کرد: حجم ترددها بالا بوده و پایان دور نخست سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم مسافرت‌ها امکان ایجاد محدودیت‌های ترافیکی سخت است.

نوری‌پور با اعلام اینکه در دیگر مناطق محور هراز ترافیک نیمه‌سنگین و روان حکم‌فرما است، گفت: قرار بود از ساعت 13 امروز رفت و آمد خودروها از تهران به سمت آمل ممنوع شده و مسیر شریانی هراز یک‌طرفه شود که وجود بار ترافیکی زیاد در مسیر آمل به تهران مانع اجرای این تصمیم شده است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر