فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشارات چكاوك با 110 عنوان رمان ایرانی و خارجی در نمایشگاه كتاب


مدیر غرفه انتشارات چكاوك روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: امسال نیز مانند سایر سال ها با كتاب های رمان ایرانی و خارجی به نمایشگاه كتاب آمده ایم.
آرمین شهبازی استقبال از نمایشگاه سال 95 را به دلیل گرانی كتاب ، دور بودن مسیر و استفاده مردم از اینترنت و كتاب های الكترونیكی كم دانست.
به گفته وی پرفروش ترین رمان های سال 94 پنجره، اتوبوس، آریانا و حرم مطهر نوشته فهمیه رحیمی است كه در نمایشگاه امسال نیز جوانان بیشترین خریداران آنها هستند.
وی با بیان اینكه رمان های نویسندگانی نظیر اعظم فرخزاد، مریم جعفری، نسیم ثامنی و انسیه تاجیك در این غرفه عرضه می شود به برخی رمان های خارجی نظیر سپیده دمان، ماه گرفتگی ، گرگ و میش و ماه نو نوشته استفنی مه یر اشاره كرد و گفت: رمان های یاد شده از تخفیف 15 تا 20 درصد در نمایشگاه برخوردار هستند.
انتشارات چكاوك با 40 سال سابقه قدمت در سالن یك ناشران عمومی راهروی چهار و غرفه 49 محصولات خود را به بازدیدكنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران عرضه می كند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با حضور 1700 ناشر داخلی و 130 ناشر خارجی در 170 غرفه برگزار می شود.
این نمایشگاه با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.
مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس (عوارضی اتوبان تهران - قم)، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
فراهنگ**1880**3061**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صندوق اهدای كتاب در نمایشگاه كتاب