سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست تهران حزب مردمی اصلاحات آماده شد/ به لیست شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان معترضیم


حجت‌الاسلام زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش در شب گذشته اظهار داشت: در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد دو مصوبه به تصویب اعضا رسید.

فومنی ادامه داد: مصوبه اول اعتراض اعضا به بستن لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود چراکه آنها حق ندارند که کاندیداهایی را معرفی کنند که پیش از این رد صلاحیت شده بودند لذا ما تن به این کار نمی‌دهیم و از افراد معتدل و میانه‌رو که تایید صلاحیت می‌شوند حمایت خواهیم کرد.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید براینکه ما تصمیمات شورای سیاست‌گذاری شورای هماهنگی را قبول نداریم تصریح کرد: آنها نباید انحصارطلبی گذشتگان را تکرار کنند و از این رو ما برای آقای عارف که ریاست این شورا را برعهده دارد نگرانیم چراکه برخی می‌خواهند او را فریب دهند.

وی با اشاره به سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از اسم عارف متذکر شد: آقای عارف نباید عامل دست افراد تندرو و افراطی بشود.

فومنی مصوبه دوم حزب مردمی اصلاحات را مربوط به فضای اقتصادی کشور دانست و گفت: ما به روندی که در حال حاضر دولت در محیط اقتصادی ایجاد کرده، اعتراض داریم. از جمله به شعار پوپولیستی دولت درباره وام 25 میلیونی که آسیب‌های زیادی به جامعه زده و بالا رفتن نرخ ارز و دلار معترضیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه دولت به جای مسکن‌های موقتی باید فضای کسب و کار و اشتغال را فراهم کند، یادآور شد: ما در این زمینه نامه‌ای را به دولت خواهیم نوشت.

وی با اشاره به مباحث انتخاباتی حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: ما تمام استان‌ها را رصد کرده‌ایم و در تهران لیست اولیه حزب شکل گرفته و تا اوایل ثبت‌نام کاندیداها لیست ما آماده و نهایی می‌شود؛ در این لیست افراد میانه‌رو از جناح‌های مختلف حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر.77