فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مستندسازان پیام مدافعان حرم را به دنیا برسانند


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مركز ارتباطات و اطلاع رسانی، نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، سهیل كریمی اظهار داشت: هرقدر پیام مستندهایمان بلندتر و برنده تر باشد، موفق عمل كرده ایم و شاید بتوانیم بگوییم كه كارمان را خوب انجام داده ایم.
این مستندساز باسابقه در پاسخ به این سوال كه مخاطب جشنواره فیلم مدافعان حرم باید مردم و یا هنرمندان باشند، گفت: مردم پیام مدافعان حرم را دریافت كرده اند و این جشنواره باید سعی كند مخاطب خود را هنرمندان قرار دهد تا آنها بعد از آشنایی و علاقه مندی به مدافعان حرم به سمت تولید و خلق آثار هنری در این حوزه پیش بروند.
وی بیان كرد: دشمن ما به خوبی از ابزار رسانه بهره گرفته است و هنرمندان نیز باید یاد بگیرند از این رسانه برای مقابله با آنها به خوبی استفاده كنند.
كریمی با بیان اینكه خلق آثار حرفه ای در این حوزه رمز موفقیت است، اظهار كرد: هرقدر مستند ها حرفه ای تر و بر ارزشهای هنری استوار باشند، پیام مستند ها به مخاطبان بهتر شنیده خواهد شدو همچنین خلق آثار حرفه ای به ماندگاری جشنواره فیلم مدافعان حرم كمك خواهد كرد.
این كارگردان با بیان اینكه نباید اجازه دهیم اثرهایی با تكنیك فنی ضعیف اجازه دهد دیگر مستندها و آثار زیر سوال برود، گفت: تمامی دوستانی كه برای جشنواره، آثار مستند ارسال كرده اند، باید تلاش كنند تا مستندهایشان از لحاظ فنی و تكنیكی ایرادی نداشته باشد. هرقدر یك اثر بدون عیب و نقص باشد در فضای رسانه برد بهتری پیدا خواهد كرد.
نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ با همكاری موسسه فرهنگی هنری كتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدافعان حرم.زمینه زیبا مدافعان.حاج احمد واعظی