سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات بازداشت سه ایرانی در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌ها


جزئیات بازداشت سه ایرانی در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم‌هانامه نیوز/ سه ایرانی به نام های رضا ضراب 33 ساله، کاملیا جمشیدی 29 و حسین نجف زاده 65 از سوی پلیس فدرال آمریکا و به اتهام دور زدن تحریم های ایران بازداشت شدند.

خبرگزاری فرانسه در این باره نوشت: وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که یک شهروند ایرانی ترکی و دو شهروند ایرانی به اتهام دست داشتن در انقال صدها میلیون دلار برای ایران و شرکت های ایران و نقض قوانین تحریم های آمریکا بازداشت شده اند.

بر این اساس رضا ضراب شهروند دوملیتی ساکن ترکیه در تاریخ 19 مارس بازداشت شده و در جلسه روز دوشنبه دادگاه فدرال شهر میامی حاضر شده است.

دادستان آمریکا در این باره عنوان داشت: همانطور که عنوان شده است متهمان بازداشت شده سالهاست که قوانین تحریم های آمریکا علیه ایران و شرکت های ایرانی را نقض کرده اند.

دادستان ایالات متحده افزود: این افراد به پولشویی از طریق نهادهای مالی در سراسر جهان و زیر سوال بردن نظام تحریم ها علیه ایران متهم هستند و جرایم فدرالی را مرتکب شده اند.

بر این اسا این افراد به نقض قوانین تحریم ها عیله ایران در سال های 2010 تا 2015 متهم شده اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
دور زدن تحریم ها آمریکا و نا کام گذاشتن حمله اتمی