ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همگردی: یه اپلیکیشن باحال برای تجربه ی یه تعطیلات باحال


همگردی: یه اپلیکیشن باحال برای تجربه ی یه تعطیلات باحالرپرتاژ آگهی/ شده به شهری مسافرت کنید و بعداً از دوست و آشنا بشنوید که فلان جای دیدنی را داشته یا فلان رستوران معروف بوده که نرفتید؟ شده به سفر بروید و مناطق گردشگری مسیر و حتی خود شهر را نشناسید؟ شده چون نمی دانستید شهری که به آن سفر می کنید چقدر مناطق توریستی دارد، وقتی که برای سفر گذاشتید کوتاه بوده و نرسیدید همه ی دیدنی های آن منطقه را ببینید؟
با همگردی قرار است دیگر از این اتفاق ها نیفتد. این منبع می تواند کمک خوبی برای سفرهایمان باشد. در واقع همگردی یک راهنمای درست و حسابی است. این اپلیکیشن کاربردی که یک شبکه ی اجتماعی در زمینه ی گردشگری به شمار می آید، با استفاده از قابلیت های بالای کشورمان در زمینه ی گردشگری، در وحله ی اول به معرفی مناطق توریستی، سیاحتی و گردشگری ایران می پردازد. تمام این مکان ها توسط کاربران این شبکه وارد شده اند! یعنی مخاطبان این اپلیکیشن این امکان را دارند که تجربیات خود را در قالب های اطلاعاتی مختلف همچون ثبت جغرافیایی و اضافه کردن عکس، اطلاعات تماس، نظر و مواردی مشابه، با دیگر مخاطبان تقسیم کنند.
دو بخش «یه جای باحال» و «یه اتفاق باحال» همان طور که از نامشان پیداست، به ترتیب نقاط دیدنی ایران و رویدادهایی همچون جشنواره ها و تورهای مسافرتی را به صورت اتفاقی به شما پیشنهاد می کنند تا برای انتخاب مقصد سفر از آن ها استفاده کنید.
اگر هم در مسافرت هستید، می توانید GPSگوشی خود را روشن کرده و از طریق منوی «اطراف من» و نقشه ی همگردی، رستوران ها، مراکز فرهنگی و هنری،‌ باشگاه های ورزشی و موارد دیگر را یافته و با کلیک روی هر کدام، آن ها را مسیریابی کنید. ضمن اینکه با مراجعه به نقشه، می توانید کلیه ی این مراکز را با نمادهای مخصوص به خود در نقشه ی شهر ببینید. البته شما می توانید در جستجوی خود فیلتر‌هایی را نیز قرار دهید؛ فیلتر‌هایی نظیر مکانی برای پارک کردن راحت، قیمت مناسب و ... که به گشت و گذارتان در این اپ جهت می دهد و زودتر به نتیجه ی مورد نظرتان می رسید.
دانلود این اپلیکیشن رایگان است. یک بار امتحان کنید، مشتری می شوید.
اپلیکیشن همگردی را از اینجا دانلود کنید

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
هم یه تبلیع باحال هم یه طنز جالب هم یه راهکار برای....