سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبلتMi Pad 2 برگ برنده شرکت اینتل جهت ورود به صنعت گوشی شرکت Xiaomi


تبلتMi Pad 2 برگ برنده شرکت اینتل جهت ورود به صنعت گوشی شرکت Xiaomi

آی بایت/ همان طور که می دانید شرکت اینتل هم اکنون به عنوان یک غول بزرگ در عرصه تولید قطعات و تراشه محصولات الکترونیکی شناخته می شود. این شرکت که در ابتدا فقط در عرصه کامپیوتر و لپ تاپ فعالیت می کرد اما امروز حیطه فعالیت خود را گسترش داده است و وارد بازار موبایل نیز شده است. هرچند اینتل برای ورود به این حوزه هزینه های زیادی پرداخته است اما به هرحال تا امروز توانسته است جای خود را در بازار موبایل باز کند.

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت اینتل در حال حاضر در حال کار بر روی تبلت Mi Pad 2 شرکت Xiaomi است. این تبلت ۷٫۹ اینچی قرار است با سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ وارد بازار بشود. هرچند صرف ورود اینتل به بازار تبلت را نمی توانیم موفقیت بزرگی برای این شرکت در نظر بگیریم اما همکاری اینتل با شرکت Xiaomi را می توان فرصت مناسبی برای اینتل دانست. چرا که شرکت چینیXiaomi تا امروز به عنوان یکی از بهترین فروشنده های گوشی هوشمند در بازار چین شناخنه می شود. به علاوه این شرکت قصد دارد بازار فروش خود را از چین فراتر برده و در کشورهایی مانند هند و برزیل نیز محصولات خود را بفروشد.

با توجه به آنچه که گفته شد، موفقیت شرکت اینتل در پروژه تبلت Mi Pad 2 برای این شرکت حیاتی است. چرا که این موفقیت می تواند راهی برای ورود این شرکت به صنعت گوشی هوشمند شرکت Xiaomi باشد. به عبارت دیگر در این همکاری دو طرفه، شرکتی که بیش تر منفعت خواهد برد، اینتل است. اما به هرحال تضمینی هم وجود ندارد که این همکاری اولیه ادامه پیدا کند اما به هرحال فرصت طلایی است تا شرکت اینتل دارد از آن استفاده کند و جای پای خود را برای ورود به صنعت گوشی سازی شرکت Xiaomi محکم تر کند و از این طریق سود خوبی را به جیب بزند.


ویدیو مرتبط :
ورود هولولنز مایکروسافت به صنعت ساختمان با همکاری شرکت