سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوربین Gear 360 و گوشی‌‌ های هوشمند گلکسی j5 و j7 نسخه 2016 در کره عرضه شد


دوربین Gear 360 و گوشی‌‌ های هوشمند گلکسی j5 و j7 نسخه 2016 در کره عرضه شدزومیت/ شرکت‌های تولید کننده لوازم هوشمند برخی از محصولات خود را در ابتدا فقط مختص یکسری از بازارها تولید می‌کنند. در همین راستا حالا سامسونگ از دوربین جدید Gear 360 و دو مدل جدید از تلفن‌های هوشمند سری گلکسی جی خود در کره جنوبی رونمایی کرده است. 


سامسونگ دوربین Gear 360 را با قیمت ۳۵۰ دلار در کره عرضه کرد. این دوربین ۳۶۰ درجه‌ای از هم اکنون به صورت آنلاین در این کشور قابل خرید است و درخرداد ماه (ماه می) از طریق ۴۵۰ فروشگاه نیز به دست مشتریان خواهد رسید. این محصول در حال حاضر با گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس، گلکسی نوت ۵، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ همخوانی دارد.

گلکسی جی ۵ (مدل ۲۰۱۶) و گلکسی جی ۷ (مدل ۲۰۱۶) نیز در کره معرفی شدند و حالا به ترتیب با قیمت ۲۵۳ دلار و ۳۱۸ دلار در دسترس مشتریان قرار دارند. گلکسی جی ۵ مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت 720p است و از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که شامل ۴ هسته با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز است بهره می‌برد. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۱۶ گیگابایت و رم پردازشی آن ۲ گیگابایت است. دوربین اصلی پشتی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و ضمنا این دستگاه از شبکه‌های LTE هم پتشیبانی کرده و باتری آن نیز ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گلکسی جی ۷ نیز مشخصات مشابهی با مدل قبلی دارد ولی صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچی با کیفیت 720p و فرکانس کاری هسته‌های پردازنده در این محصول بر روی ۱.۶ گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. همچنین باتری گلکسی جی ۷ ظرفیتی ۳۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

نظر شما در مورد دوربین Gear 360 و این گوشی جدید چیست؟

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
سامسونگ گلکسی samsung galaxy J5 vs J7