سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت نسخه های قدیمی ویندوز را در پردازنده های جدید پشتیبانی نمی کند


مایکروسافت نسخه های قدیمی ویندوز را در پردازنده های جدید پشتیبانی نمی کند9صبح/ دوست دارید در اداره کامپیوترتان بتواند ویندوز 10 داشته باشد؟ اما متاسفانه گزینه های زیادی برای انتخاب نوع سیستم عامل ندارید. مایکروسافت اظهار داشته که پردازنده های جدید AMD، اینتل و کوالکام برای اجرا نیازمند نسخه جدید ویندوز نیاز خواهند داشت.

باید بین پردازنده های موجود یکی را انتخاب کنید. مایکروسافت فهرستی از پردازنده های کمپانی Skylake تهیه کرده است که به ویندوز 7 و 8.1 سازگارند، اما این برنامه در تاریخ هفدهم جولای 2017 به اتمام می رسد. بعد از آن کمپانی باید روی ویندوز 10 کارهایی انجام دهد. حداقل بعضی از جدیدترین کامپیوتر های تجاری از کمپانی های Dell، HP و Lenovo نگران تولید محصولاتی مناسب با ویندوز های جدید هستند.

این سیاست جدید به مایکروسافت کمک خواهد کرد تا بین ویندوز و جدیدترین سخت افزارها "اتحاد عمیقی" برقرار کند. بنابراین خواهید دید که کامپیوتر های جدیدتر در آینده با ویندوز 10 سازگاری بیشتری خواهند داشت. این برنامه همچنین به مایکروسافت کمک می کند تا یکی از بزرگترین مشکلات خود را برطرف کند: کمک به کمپانی ها در آپدیت ویندوز. بسیاری از کاربران استفاده از ویندوز های قدیمی تر را ترجیح می دهند تا جایی که خود تولید کنندگان رایانه ها نسخه های جدیدتر را به سیستم های جدید عرضه کنند. احتمالاً در آینده این گزینه نخواهد بود و در اداره شما نیز کارفرمایتان باید جدیدترین نسخه ویندوز را روی سیستمتان نصب کند تا بتواند از سخت افزار به روز استفاده نماید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: 9صبح


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ نسخه آینده ویندوز مایکروسافت رونمایی شد!