ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کیانی: ذره‌ای به کاپیتانی و شماره ۶ فکر نکردم/ من و قلعه‌نویی به هم نیاز داشتیم


مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشتش به تراکتورسازی گفت: خدا را شکر توانستم به تراکتورسازی بازگردم. با صحبت‌هایی که روز گذشته با امیر قلعه‌نویی، فراز کمالوند و هیأت مدیره گسترش‌فولاد انجام دادم به توافق رسیدیم تا نیم‌فصل به تراکتورسازی بازگردم. از مسئولان گسترش‌فولاد هم به خاطر کمکی که به من کردند تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا از این تیم رفت که کمتر از یک نیم‌فصل دوباره بازگردد، اظهار داشت: به هر حال این اتفاقی بود که در آن مقطع افتاد و الان شرایط به این شکل رقم خورد که به تراکتورسازی بازگردیم. امیدوارم بتوانیم با حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی نتایج خوبی بگیریم. تراکتورسازی را تیم خودم می‌دانم و 7-8 سال از عمر وجوانی‌ام را در این تیم گذراندم.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که یک زمان در همین تیم با قلعه‌نویی به اختلاف خورد و بحث جدایی‌اش مطرح شد و حالا با درخواست قلعه‌نویی بازگشته است، اظهار داشت: آن زمان یک مقدار جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر بودم. به همین خاطر آن مسئله به وجود آمد. اکنون تجربه‌ام بالا رفته و دیگر آن مسائل تکرار نخواهد شد. اکنون هم من به قلعه‌نویی و هم  او به من برای رسیدن به موفقیت نیاز داشت به همین خاطر باید در این مقطع به هم کمک کنیم تا تراکتورسازی موفق شود.

کاپیتان فصل قبل تراکتورسازی در مورد اینکه سکوها دائم تونی اولیویرا را مورد تشویق قرار می‌دهند و خواهان بازگشت این مربی هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی کمتر کسی جرأت می‌کرد به تراکتورسازی بیاید و هدایت این تیم را بپذیرد. قلعه‌نویی در این شرایط راهی تبریز شد و نباید اجازه دهیم تیم دچار مشکل شود. او مربی باتجربه و توانایی است و همه باید کمک کنیم تا تیم به موفقیت برسد. قلعه‌نویی یکی از پرافتخارترین مربیان است و توانایی‌اش را پیش از این به اثبات رسانده است.

وی در مورد اینکه وضعیت شماره 6 و بازوبند کاپیتانی در تراکتورسازی چه خواهد شد، عنوان کرد: به جان فرزندم قسم می‌خورم که این مسائل اصلا برایم مهم نیست وبرای آمدن به تراکتورسازی ذره‌ای به این موضوعات فکر نکردم.

کیانی در مورد حذف تراکتورسازی از جام حذفی تصریح کرد: این اتفاق ناراحت‌کننده بود اما دیگر باید تمرکز‌مان را روی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم تا بتوانیم در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/153EPH


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است