ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هم‌صدا با خشم مردم آذربایجان، اعتراض بازیکن تراکتورسازی به برنامه فیتیله


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 11:18

هم‌صدا با خشم مردم آذربایجان، اعتراض بازیکن تراکتورسازی به برنامه فیتیله

جام نیوز/ بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد: «عوامل برنامه فیتیله باید پاسخگوی این کار ناپسند خود باشند.»
دو روز پس از آنکه اجرای یک نمایش در برنامه فیتیله موجی از ناراحتی را میان مردم آذربایجان به وجود آورد، حالا سعید آقایی بازیکن تراکتورسازی هم به جمع معترضین پیوسته و نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد.
او در این باره در صفحه اجتماعی خود نوشت: «واقعا جای تاسف دارد که با احساسات مردم شریف آذربایجان بازی می کنند. من هم جا دارد تاسف و ناراحتی خودم را بیان کنم. عوامل برنامه فیتیله باید پاسخگوی این کار ناپسند خود باشند.»
گفتنی است در یکی از آیتم های فیتیله به نام "هتل فیتیله ای" پدر و پسر ترک زبانی قصد ترک زودهنگام هتل را دارند و علت آن را نیز به صورت دست و پا شکسته و هم ترکی و هم فارسی بوی بدی اعلام می کنند که از اتاق آنها استشمام می شود. مدیر پذیرش هتل هم بعد از بررسی متوجه می شود که فرزند این مسافر به اصطلاح ترک زبان، به جای استفاده از مسواک از فرچه توالت برای شستن دهان خود استفاده کرده است و این بوی بد نیز از دهان این کودک متصاعد می شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم آذربایجان شرقی به پخش برنامه «فیتیله»