علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جشنواره شیخ بهایی چرخه تبدیل علم به ثروت را تکمیل کرد


وحید احمدی طی سخنانی در دوازدهمین جشنواره ملی فناوری شیخ بهایی در اصفهان افزود: از سال 81 که جشنواره شیخ بهایی آغار به کار کرد، بسیاری تصور نمی کردند که این جشنواره با این عظمت و شور و هیجان به کار خود ادامه یابد.
معاون وزیر علوم با اشاره به طرح 'نشا'(نقطه شروع ارتباط ) افزود: این طرح نیز از کارهای جدید جشنواره شیخ بهایی بود که باعث حضور فعال سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در کنار هم بود.
وی با تاکید براینکه باید قدر و جایگاه بخش خصوصی را نیز بیش از پیش بدانیم، افزود: لازم است در جشنواره های آینده، وجهه بین المللی آن را هم در نظر بگیریم .
احمدی همچنین از کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی قدردانی کرد.
دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 23 اردیبهشت امسال با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز شده بود.
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان بعنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی امروز 25 اردیبهشت با معرفی طرح های کسب و کار، فن آفرینان و سرمایه گذاران برتر به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی'شهرهای فناوری' (World Technopolis Association) یک مرکز علمی و تحقیقاتی وابسته به یونسکو در کره جنوبی است.
**3011**6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلسه داوری یازدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی - 2