ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ترکیب تیم اسکیت این لاین استانت ایران مشخص شد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حمیدرضا ریاحی مربی تیم اسکیت این لاین استانت در این مورد گفت : برای نخستین بار و به صورت رسمی تیمی متشکل از اردشیر قوانلوپور، علیرضا ارزانلو و محسن اسکندری به رقابت های جهانی این لاین استانت (اگرسیو) در مالزی اعزام خواهند شد .
وی ادامه داد: مسابقات جهانی فایز از 27 تا 29 آذر در لنکاوی مالزی برگزار می شود و ما با هدف آمادگی بهتر برای حضور در مسابقات جهانی وینتر کرش ( winter crash ) هلند در سال 2016 و مسابقات آسیایی سال آینده که به احتمال فراوان در چین برگزار خواهد شد، پا به این میدان خواهیم گذاشت. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این عرصه نیز شایستگی های خود را به نمایش بگذاریم و توانمندی ورزشکاران ایرانی را در این رشته به اثبات برسانیم.
مربی تیم اسکیت این لاین استانت ایران خاطر نشان کرد: این سه اسکیت باز از بهترین نفرات ایران هستند. آنها هم اکنون نیز تمرینات سخت و نفس گیری را دنبال می کنند اما متاسفانه سردی هوا تا حدودی شرایط تمرین را سخت کرده و احتمال مصدومیت را نیز افزایش داده است.
وی گفت: در حال حاضر تنها مشکل تیم مصدومیت محسن اسکندری است اما تلاش می کنیم وی در کنار سایر نفرات با آمادگی حداکثری عازم این رویداد مهم جهانی شود.
ریاحی در مورد تعداد کشورهای شرکت کننده و قدرت های برتر این رشته گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بیش از 30 کشور دنیا راهی مالزی خواهند شد تا از اعتبار و حیثیت خود دفاع کنند. کشورهایی از جمله تایلند، مالزی، آمریکا ، ژاپن ،ایتالیا ،اسپانیا ، برزیل، روسیه، انگلستان و چند کشور دیگر در این رقابت ها شرکت دارند.
به گفته وی این آخرین مسابقه رسمی در سال 2015 خواهد بود و طبیعی است که تمام قدرت های مطرح این رشته خود را به مالزی برسانند تا برای کسب عنوان نخست با هم رقابت کنند.
تیم اسکیت این لاین استانت ایران 24 آذرماه راهی مسابقات جهانی مالزی خواهد شد.
0661**1581** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اردوی تیم ملی اسکیت این لاین استانت