چرا لباس داوران هماهنگ نشده شد؟/ خسروی: اجلاس سران هم 22 ماده تصویب نکرد


به گزارش "ورزش سه"، علی خسروی در رابطه با داوری بازی تیم های سپاهان و ذوب آهن و تعویض پیراهن های داوران در بین دو نیمه گفت: اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، کلا 10 ماده تصویب نکردند اما دوستان در کمیته داوران 22 بند تصویب کردند. اکنون بعد از 24 ساعت ثابت شد نه تنها آن 22 بند سوءاستفاده از برنامه هایی بود که ما ارائه کرده بودیم بلکه هیچ نتیجه ای هم در بر نداشته است.

او ادامه داد:آیا یک شب قبل از انجام بازی در جلسه منیجر میتینگ نباید تمام لباس ها هماهنگ شود؟ آقای ترکی و کمک هایش در ابتدای این بازی چرا باید لباس هایی شبیه به لباس بازیکنان تیم سپاهان به تن کند و بعد در نیمه دوم آن را عوض کند؟ حالا قضیه بدتر هم می شود، زمانی که می بینیم در نیمه دوم داور و کمک دومش پیراهن های آبی رنگ آستین کوتاه با سرشانه های صورمه ای به تن می کنند و آقای سخندان پیراهن آبی آستین بلند بدون سرشانه!

خسروی در ادامه گفت: خیلی جالب است که بعد از 24 ساعت دیدیم که برنامه تصویب شده دوستان چه بازتابی داشت، این موضوع البته تقصیر داور این بازی نیست چرا که داوری با تجربه ترکی این اشتباه را نمی کند، شاید آنها دست شان خالی بوده است همانطور که در نیمه دوم دیدیم که در آن سرمای فولادشهر که نیمکت های دو تیم با اوورکت روی نیمکت نشسته اند داوران باید آستین کوتاه به تن کنند. این بود نتیجه آن بندهای 22 گانه؟

او در ادامه گفت: آقایان لطفا از گرده های داوری بیایید پایین، من ضمن آرزوی سلامتی از آقای گودرزی می خواهم از تعلیق فیفا نترسند و خودشان در این موضوع دخالت کنند، فیفا آنقدر خودش غرق فساد است که نمی تواند به این موضوعات برسد.


ویدیو مرتبط :
بازدید همسران سران اجلاس از برج میلاد