علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برج کاجی، زیباترین و متفاوت‌ترین سازه معماری دنیا


سیمرغ/ برجی خاص و بسیار زیبا با طراحی خاص و منحرف به فردی به تازگی در یکی از شهرهای فرانسه طراحی و در دست ساخت است که به شکل یک درخت کاج و بالکن های آن به شکل برگ های درخت کاج هستند.

برجی به شکل کاج در شهر فرانسه
در شهر مونپلیه فرانسه برجی توسط معمار ژاپنی سو فوچیموتو به شکل یک درخت کاج در دست طراحی و ساخت است که ظاهر و ویژگی های منحصر به فردی دارد و طراحی آن به گونه ای است که نقص های برخی از برج ها و آپارتمان های امروزی را رفع کرده است.از ویژگی های این برج می توان به شکل مخروطی آن که شبیه به درخت کاج است و بالکن هایی که برای هر واحد تعبیه شده و به شکل برگ های درخت است اشاره کرد.

ایدئولوژی فوجیموتو در معماری این است که باید برای طراحی ساختمان ها و برج ها از اشکال موجود در طبیعت الهام گرفت،این برج زیبا که درخت سفید نام دارد در 17 طبقه و 120 واحد به صورت چند منظوره طراحی شده است که شامل واحدهای مسکونی ، تجاری و رستوران می باشد.

برج کاجی شهر فرانسه - عکس شماره 1

برج کاجی شهر فرانسه - عکس شماره 2

برج کاجی شهر فرانسه - عکس شماره 3

برج کاجی شهر فرانسه - عکس شماره 4

برج کاجی شهر فرانسه - عکس شماره 5

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معماری برج خلاقانه لئونارد 56 + ویدئوی انیمشن طراحی برج