سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پایگاه/ نام آهنگ ها را به خاطر بیاورید


پایگاه/ نام آهنگ ها را به خاطر بیاوریدزومیت/ شاید تاکنون برای‌تان پیش آمده که آهنگی را بشنوید اما نام خواننده آن را ندانید. نداستن نام خواننده این آهنگ زیبای در حال پخش می‌تواند در همان زمان به یک موضوع و دغدغه بزرگ برای شما تبدیل شود. امروز وب‌سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که این مشکل را خیلی راحت حل می‌کند.

وب‌سایت midomi می‌تواند با صدای شما و حتی نشنیدن آهنگ اصلی، خواننده و اطلاعات کامل مربوط به یک آهنگ را در اختیار شما بگذارد. طرح کلی و ملودی کلی یک ترانه را به یاد دارید، ولی نام ترانه و خواننده‌اش را فراموش کرده‌اید؟ دیگر لازم نیست به مغز خودتان فشار بیاورید یا از دوستانتان بپرسید؛ دو کاری که خیلی وقت‌ها نتیجه هم نمی‌دهد! خیلی ساده از midomi استفاده کنید.

آواز بخوانید، زمزمه کنید و حتی سوت بزنید، midomi موسیقی مورد نظرتان را پیدا می‌کند و به علاوه شما را با گروهی از دوست‌داران موسیقی دلخواهتان مرتبط می‌کند.

اما midomi چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ midomi از فناوری‌ به نام MARS استفاده می‌کند که مخفف «سامانه تشخیص تطبیقی چندرسانه‌ای» است، این فناوری تنها راهی است که در حال حاضر توانایی مطابقت دادن صدای انسان‌ها را باهم، بر اساس یک سری ویژگی‌ها و شاخص‌هایی دارد.

این وب‌سایت کاربردی که خیلی از اوقات می‌تواند شبیه به یک فرشته نجات برای شنیدن دوباره یک آهنگ زیبا باشد را حتما در نظر داشته باشید، بوک‌مارک کنید و با آن کار کنید.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.midomi.com مراجعه کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
آهنگ یاس به نام : به خاطر من