سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای مضحک روزنامه سعودی درباره خانواده رهبر انصارالله یمن


ادعای مضحک روزنامه سعودی درباره خانواده رهبر انصارالله یمنباشگاه خبرنگاران/ روزنامه سعودی الوطن در ادعایی بی اساس اعلام کرد عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن خانواده خود را به ایران فرستاده است.
این روزنامه مدعی شد برخی منابع جدا شده از جنبش انصارالله اعلام کرده اند: " پس از افشای اخباری در خصوص ترک شمار زیادی از افراد خانواده عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و مستقر شدن آن ها در تهران، پایتخت ایران در آستانه آزادسازی صنعا، حالتی از خشم در میان رهبران این جنبش ایجاد شده است.

این منابع در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزودند: "رهبران میدانی از این اقدام ابراز نارضایتی و خشم کرده و اعلام کردند این مسأله سبب تضعیف روحیه مبارزان جبهه نبرد خواهد شد."

این روزنامه سعودی در ادامه مدعی شد: رهبران جنبش انصارالله منافع شخصی خود را بر منافع سایر ملت یمن ترجیح می دهند و در زمانی که ده ها هزار جوان به میدان جنگ می روند، آنها تلاشهای زیادی می کنند تا سلامتی خانواده و نزدیکانشان تضمین شود.

این روزنامه سعودی در ادامه ادعاهای گزاف و بی اساس خود نوشت: رهبران ارشد انصارالله در سایه فشارهای نظامی پیشروی نیروهای هوادار عربستان، ترک مخفیانه صنعا را آغاز کرده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کنترل کامل باب المندب توسط انصارالله برخلاف ادعای سعودی