ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری: تاکنون جلوی کسر ۱۸ امتیاز را از پرسپولیس گرفتیم!/ دنبال چالش کشیدن من نباشید


به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدا با تسلیت گفتن ایام فاطمیه گفت: هر از چند گاهی نشست‌های خبری برگزار می‌کنیم تا هر صحبتی که هست بتوانیم در خدمت رسانه‌ها باشیم. بعضا اتفاق می‌افتد وقت و بی‌وقت برخی خبرنگاران تماس‌هایی می‌گیرند و یا اینکه من جایی هستم و نمی‌توانم پاسخگو باشم. به همین دلیل از شما خبرنگاران بابت این مسئله عذرخواهی می‌کنم و در این نشست خبری صحبت‌هایم را مطرح خواهم کرد.

طاهری افزود: با توجه به شرایط حاکم در تیم عمده کار باشگاه حل مسائل مالی به عنوان معضل اصلی بود. ما توانستیم در مورد بحث‌های تیم و تعاملاتی که با برانکو داریم نسبت به افراد مدنظرمان به جمع‌بندی برسیم. در این راستا پشتوانه و تامین کننده حرکت ما بحث مالی بود که الحمدالله این مرحله را رد کردیم. دائم به فکر درآمدزایی هستیم تا از این بابت شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید در ابتدا بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم و با این روند اگر دچار مشکل شویم در کار باشگاه‌داری به خصوص تیم بزرگسالان به مشکل می‌خوریم. البته مدل‌های زیادی بود و در ابتدا توانستیم باشگاه هواداری را راه بیندازیم و به یک درآمد اولیه برسیم و خوشبختانه کار را بهینه کردیم. در ابتدا بحث عضویت بود و اینکه عزیزان هوادار عضو باشگاه شوند تا بتوانند وارد حلقه استفاده از کارت اعتباری گردند. سپس با یک مؤسسه اعتباری که در حال بانک شدن است توافق کردیم که هواداران بتوانند خدماتی از این کارت هواداری و اعتباری بگیرند. هواداران می‌توانند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روی آن تعریف شده با این کارت می‌توانند خرید انجام دهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه سعی می‌کنیم با در نظر گرفتن رستوران‌های خاص و فروشگاه‌های خاص هوادارانی که کارت هواداری دارند با تخفیفاتی روبرو شده و از سرویس‌هایی بهره ببرند. کسانی که وارد سامانه ما می‌شوند از این مزیت بهره خواهند برد.

طاهری در ادامه تاکید کرد: ما هماهنگی‌هایی برای بازی‌های آینده به وجود آوردیم که از طریق عضویت در باشگاه هواداری ما در 4 بازی از 5 بازی پیش رو که میزبان اصلی هوادارانی که عضو سامانه هستند، بدون پرداخت وجه وارد ورزشگاه شوند. در بازی دربی با توجه به شرایط خاصی که دارند این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: ما در کنار اینکه باید یک تیم خوب را تشکیل دهیم و باعث به وجود آمدن شور و شعف در جامعه شویم، باید خدمات دیگری را هم به هواداران عرضه کنیم. این اتفاقی که در کل دنیا افتاده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این بحث یک مقدار زمان‌بر است و بودجه خاص خودش را دارد که باید آن را تامین کنیم.

طاهری تصریح کرد: بخشی از شرایط کاری باشگاه کارهای جاری است و آن هم به اجرای بازی چه در رده پایه و چه در رده بزرگسال است و در آینده هم قصد داریم سایر رشته‌های دیگر را راه‌اندازی کنیم.بخشی از تمرکز ما هم باید بر روی سرمایه‌گذاری باشد تا بتوانیم ایجاد درآمد کنیم چرا که از محل این درآمدها امکاناتی به خود هواداران داده خواهد شد اما متاسفانه شرایط آنقدر تنگ و بسته است که ما در سرمایه‌گذاری عملا نتوانستیم کاری کنیم و فعلا با توسعه مدل‌های اقتصادی بخشی از معوقات را انجام می‌دهیم اما با این همه دچار عدم توازن هستیم.

وی گفت: موارد ما چند دسته هستند. بحث‌های دولتی، دارایی، بیمه، معوقات بازیکنان و مربیان و وضعیت خود باشگاه مواردی است که ما آن را در پیش داریم و البته نوع تعامل با ادارات ذیربط در این باره مهم است. ما باشگاه زیان ده هستیم اما باید مالیات بدهیم اما در حالی که مالیات عملکرد بر سوددهی است اما این جا زیان‌ده است. بخش دیگر مالیات مالیات تکلیفی است که امسال خوشبختانه مدیریت خوبی انجام شده اما سال‌های قبل مشکلاتی بوده که بر روی نقدینگی ما سایه انداخته و ما را اذیت می‌کند. تعهداتی است که باید به اعضای کادر فنی قدیمی و برخی بازیکنان داشته باشیم که البته برخی از آنها به شکایت تبدیل شده و متاسفانه یکی دو مورد هم چون از قبل حکم گرفته بودند از حساب باشگاه پول برداشت کرده بودند البته ما در برخی از این پرونده‌ها خطاهای قانونی دیده‌ایم که به همین دلیل با تهیه لوایح و اعلام شکایت به ارگان‌های ذیربط در این خصوص کار را پیش می‌بریم تا بتوانیم حق باشگاه را بگیریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: بخش دیگری از کار ما بحث معوقاتی است که به وسیله احکام صادره روی شکایت‌هایی که از باشگاه شده به وجود آمده است. وقتی حکمی صادر می‌شود فرایندی دارد که باید در مراجع مورد نظر طی مسیر کنیم و اگر محکوم شدیم باید پول بپردازیم و در غیر این صورت مشمول کسب امتیاز جرائم مختلف و حتی لغو پروانه حرفه‌ای‌گری می‌شویم که این اتفاق مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.

طاهری افزود: ما در حال مدیریت کردن این مسئله هستیم. خدا را شکر یکی دو مورد از این مشکلات را حل کردیم. ما در باشگاه دوستان خوبی داریم و هواداران ما را خیلی کمک کردند. آن دسته از هواداران خاص تیم در بسیاری از جاها به یاری ما شتافتند. اکنون احکام جدیدی آمده که باید آنها را پرداخت کنیم. متاسفانه عدم ارسال نامه و طی کردن سیکل مورد نظر در زمان خودش باعث شده در این پرونده‌ها حکم قطعی صادر شود. ما 12 پرونده داشتیم که 2 پرونده حل شد و در یک پرونده با شاکی به توافق رسیدیم که در سه قسط پولی را پرداخت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: روند درآمدزایی و عمل کردن به تعهدات مسئله بعدی ماست. هواداران پرسپولیس سرمایه باشگاه هستند و ما به پشتوانه این عزیزان حرکت می‌کنیم. آنها از ابتدای فصل به ما کمک کردند و تیم را مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. این مسائل نشاندهنده باشگاهی دارای سرمایه غنی است. ما در ورزشگاه یک جمعیت می‌بینیم اما گروه چند 10 میلیونی پشت تیم هستیم که با یکدیگر کار را جلو می‌بریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر شکایت یک شرکت از باشگاه پرسپولیس که این شرکت در دوبی وجود دارد و خواهان غرامت 15 میلیارد تومانی از پرسپولیس شده، گفت:‌ خواهش می‌کنم برخی از حرف‌های من را تیتر نکنید. چیزی بنویسید که دل هواداران شاد شود اما پرسپولیس واقعا مظلوم است و در زمان گذشته اتفاقاتی افتاده که من خیلی آنها را باز نمی‌کنم. یک شرکت در امارات ثبت شده که البته نامه‌نگاری‌های آن وجود دارد که سرمایه از باشگاه پرسپولیس بوده و این شرکت پس از تاسیس با باشگاه پرسپولیس قراردادی می‌بندد تا کارهای مارکتینگ و اسپانسرینگ انجام دهد. به این صورت که 30 درصد به این شرکت و 70 درصد به باشگاه پرسپولیس برسد.در همان زمان دو کار کوچک انجام می‌شود و بعد از آن کارها کاملا می‌خوابد. آن هم زمانی که آنها باید بازاریابی می ‌کردند. اما از سوی این شرکت شکایتی صورت گرفت و در نهایت دفاعی که انجام شد دفاع خوبی نبود که این مسئله منجر به محکومیت باشگاه می‌شود و جریمه 15 میلیارد تومانی روی دست باشگاه می‌گذارد. البته ما از سوی مراجع ذیربط و ذیصلاح اقداماتی کردیم و به صورت قانونی جلوی آن را گرفتیم. ما این موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم ماهیت این قرارداد زیر سؤال است که برای ما جای تعجب دارد. در حال حاضر در حال پیگیری از سوی مراجع ذیصلاح هستیم و دعا کنید زودتر کارها و بررسی‌ها نهایی شود تا بتوانیم به اطلاع عموم برسانیم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا قول می‌دهد از پرسپولیس کسر امتیاز نشود، تصریح کرد: تاهمین الان جلوی کسر 18 امتیاز را گرفتیم و در جاهایی که محکوم شده بودیم پول را پرداخت کردیم. ما دو پرونده را به طول کامل حل کردیم ودر یک پرونده هم تعامل لازم را صورت دادیم. هیچ کسی هم از این مسائل خبردار نشد. پس از حل سه مورد از این 12 پرونده حالا دو پرونده دیگر برای ما آمده که باید آنها را هم حل کنیم. من صبح امروز و شب گذشته در جایی حضور داشتم که فکرم به طور کامل درگیر این مسئله بودکه باید چه کنیم. این قول را می‌دهیم که به امید خدا مشکلی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای ماندن برانکو برنامه دارد، اظهار داشت: دیروز در مقابل سازمان لیگ وقتی صحبت می‌کردم گفتم ما برای باشگاه برنامه بلندمدت داریم که برانکو هم در این برنامه نقش مؤثری دارد. یکی از مسائلی که ما را اذیت می‌کند بحث مقطعی بودن برنامه‌ها است. ما فقط نگاه فصلی داریم. به طور مثال می‌گوییم فصل 93-94 یا فصل 92-93 . باید نگاه ما بلندتر باشد و تیم‌های پایه و اهداف دیگر را در نظر بگیریم. باشگاه ما دارای تاریخ و اسطوره است که اگر به این مسائل پایبند باشیم فرهنگ می‌سازیم. ما باید هم از لحاظ  اخلاقی و هم از لحاظ فنی فکر کنیم و با فکر برنامه بریزیم. برانکو می‌تواند در برنامه ما اثرگذار باشد. من با او صحبت کردم و کارهایی انجام دادم که هر وقت این مسائل کامل شد آن را اعلام می‌‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که هر وقت پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما برای این تیم حاشیه به وجود می‌آید و همچنین صحبت‌هایی که اخیرا علی دایی درباره برانکو انجام داده بود، اظهار داشت: رفتار من در این 8-9 ماهی که به پرسپولیس آمدم نشان داده که هر کسی که در فوتبال وجود دارد باید تعامل خوبی برقرار کند و مواظب رفتارهایش باشد. اگر حاشیه‌ای هست همه ما مقصریم. شاید من هم کوتاهی کرده باشم. من دیروز هم گفتم هیچ گاه حرفی روی صحبت دیگران ندارم اما گاهی که تیم می‌بازد شما خبرنگاران به دور مدیر می‌آیید و شاید من یا مدیر دیگری در آن لحظه که عصبانی است حرفی بزند. به طور مثال از اول فصل از ما مدام پرسیدند که برانکو می‌ماند یا می‌رود. اما من تیمم را دوست دارم. و باید خویشتنداری کنیم تا از حاشیه‌ها دور باشیم. فوتبال از خود فوتبالی‌ها ضربه می‌خورد و باید از آن مواظبت کنیم.

طاهری درباره تشکیل کمیته فنی و کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: ما آئین‌نامه انضباطی را تنظیم کردیم و زمانی که در صندوق حمایت از پیشکسوتان بودم مشاوره‌های زیادی گرفتم و جلساتی هم برگزار کردیم و با آقایان ظفرقندی و جعفر کاشانی پایه‌های تشکیل کمیته انضباطی را مدون کردیم اما مسکوت ماند. البته از اول تیر ماه که دوباره در باشگاه فعال شدم مصوباتی داشتیم و اعضا مشخص شده و همچنین آئین‌نامه ما هم مصوب است. هر چند که اخیرا بازنگری صورت گرفته و اصلاحاتی در آئین‌نامه انضباطی صورت گرفته است و هر کسی به نوعی مشغول این آئین‌نامه انضباطی باشد به کمیته انضباطی می‌آید و در مواقع لزوم جریمه می‌شود. در بحث کمیته فنی هم باید بگویم این موضوع در هیأت مدیره بحث شد و قرار شد من با کمک اعضای هیأت مدیره جلساتی در خصوص تشکیل کمیته فنی برگزار کنیم اما از طرفی برخی با مشغولیت‌هایی مواجه شدند اما ما دائما کار را پیش می‌بریم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفت می‌شود بازیکنان تا به الان 20 درصد رقم قراردادشان را دریافت کرده‌اند،‌عنوان کرد: این عدد را شما از کجا آوردید. خواهش می‌کنم اگر عدد ندارید درصدی را بیان نکنید از من بخواهید تا من به شما عدد بگویم. در جایی که لازم بود بحث 15 میلیارد تومان را مطرح کردم. ما موضوع بسته‌ای نداریم اما شاید صلاح باشد رقم ندهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود:‌ در کادر مربیگری ما در طول زمانی که آنها در اواخر فصل به تیم آمدند هیچ پولی پرداخت نشده بود و تنها مبلغ ناچیزی سرمربی دریافت کرده بود. ما در ابتدا به طور صد در صد پول فصل قبل را با آنها تسویه کردیم تا به اینجا هم حدود 60 درصد به آنها پرداختی داشتیم.

طاهری در مورد وضعیت پرداختی به بازیکنان گفت: بازیکنان ما 40-50 درصد از مبلغ قرارداد فصل قبل را دریافت نکرده بودند که من به غیر از یک بازیکن پول آنها را تسویه کردم. آن یک مورد هم بحث تنبیه بود و اتفاقا آن بازیکن ما بسیار بچه خوبی است و اسمی از او نمی‌برم. امسال هم حدود 40-50 درصد پرداختی  داشتیم که با پرداختی جدیدی که خواهیم داشت این رقم را به 60 درصد می‌رسانیم.

وی  گفت: در روزی که بحث تمرین نکردن بازیکنان به وجود آمد من با برانکو به ورزشگاه شهید کاظمی رفته بودم تا وضعیت آنجا را بررسی کنیم. صبح همان روز ما به بازیکنان پرداختی داشتیم و آنها سؤالاتی برایشان به وجود آمد. قرار شد من به تمرین بروم تا پس از چند وقت با بازیکنان صحبت کنم و گفتیم اتفاقا این فرصت خوبی است که اگر آنها هم سوالی دارند از ما بپرسند. وقتی پایه قراردادها یکی نیست بدون شک دریافتی‌ها هم یکی نخواهند بود. در این شرایط ما سعی می‌کنیم ضریب‌ها را یکسان کنیم. آن روز یک مقدار جلسات ما به طول انجامید. به همین خاطر نتوانستم سر تمرین بروم. با توجه به اینکه نمی‌خواستیم بازیکنان آسیب ببیند و آنها سؤال داشتند گفتم نمی‌خواهد تمرین کنند و آنها به باشگاه بیایند تا با یکدیگر صحبت کنیم. اتفاقا آنها اینجا آمدند و کلی قدردانی شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شما گفتید پرسپولیسی‌ها اعتصاب نکردند اما این در حالی بود که خود برانکو گفته بود بازیکنان آن روز تمرینی انجام ندادند و همچنین گرشاسبی در مصاحبه‌ای گفت که طارمی توهینی نکرده و این مسائل نشان می‌دهد که شما (علی اکبر طاهری) ضد خبرنگاران هستید و صداقت ندارید، افزود: این حرف‌ها نشان می‌دهد که شما با من مشکل شخصی دارید و برای رسیدگی به این مشکلات شخصی می‌توان در جلساتی صحبت کرد. به دنبال به چالش کشیدن من نباشید. من کی گفتم بازیکنان تمرین کردند؟ من آن شب در جمع خبرنگاران گفتم که یکسری بازیکنان وزنه زدند و برانکو به آنها گفت برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی تمرین نکنند و به باشگاه بیایند تا جلسه بگذاریم. نکته دوم درباره صحبت‌های من و آقای گرشاسبی است. شما مگر در جمع ما دو نفر بودید و می‌دانید ما چه گفتیم؟

به گزارش فارس، در این لحظه خبرنگار به طاهری گفت که مصاحبه گرشاسبی در این باره روی خروجی خبرگزاری‌ها وجود دارد و طاهری ادامه داد: موضوع طارمی برخورد او با یکی دو خبرنگار بود که بعد از آنها عذرخواهی کرد. من پیش از این گفته بودم که شاید برخی بازیکنان مشکلات شخصی داشته باشند و در این شرایط نباید به سراغ بازیکنان رفت و شاید به این دلیل طارمی عکس‌العمل نشان داده است. او بچه خوبی است و اهل برخورد نیست.حالا اینکه عدم صداقت من کجاست را دیگران بگویند.

طاهری درباره جلسه روز گذشته‌اش با تاج رئیس سازمان لیگ و اینکه گفته می‌شود برای حق پخش مذاکراتی صورت گرفته، افزود: جلسه دیروز ما برای حق پخش نبود. در جلسه دیروز به جز اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ من به عنوان نماینده از باشگاه پرسپولیس و پندار توفیقی به نمایندگی از باشگاه استقلال بودیم تا ببینیم با این پیمانکار چه کنیم. ما به دنبال بحث‌های حصول مطالبات از اسپانسر سازمان لیگ بودیم و وکلای آنها هم صحبت‌هایی کردند و قرار است تا چند روز آینده صحبت‌هایی در این خصوص مجددا انجام شود چرا که اثرگذاری این مسئله روی همه باشگاه‌هاست و وقتی سازمان لیگ پول نگرفته این مسئله زنجیروار روی باشگاه‌ها هم فشار وارد می‌کند.

وی درباره اینکه شما برنامه‌های بلندمدت خوبی دارید اما چه تضمینی است که عمر مدیریت شما در باشگاه پرسپولیس به انجام دادن آنها کفاف دهد، افزود:‌ما تضمین به اجرای کارها می‌کنیم و سازماندهی ما روی این مسئله است که برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. البته مشکلاتی هم داریم. اما در هر سازمانی مدیران بازخورد کارهایشان را می‌گیرند تا بتوانند نقاط قوت را بیشتر کنند و به اصلاح نقاط ضعف بپردازند اما اینکه تا کی زنده باشم نمی‌دانم. شاید شب خوابیدم و دیگر بیدار نشوم. در هر حال به چیزی که باید به آن احترام بگذاریم این است که باید برنامه‌هایمان پیش برود. من از نقدهای شما خبرنگاران استفاده می‌کنم چرا که به عنوان ناظر می‌توانید به ما کمک کنید و اینکه آینده باشگاه چه می‌شود را باید از متولی باشگاه سؤال کنید. من امیدوارم با سازماندهی که انجام می‌دهیم کارهایمان دوام داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود یک تیم مصری به دنبال جذب برانکو ایوانکوویچ است، عنوان کرد: او قبل از این هم پیشنهاد داشته که خودش به من بیان کرده است. با تعامل خوبی که ما با برانکو پیدا کردیم و توافقاتی که داریم ان‌شاءالله تمدید قرارداد صورت می‌گیرد. در این راستا باید مسیر قانونی طی شود تا این قرارداد بسته شود و همه از نگرانی درآیند.

طاهری در رابطه با اینکه این مسئله شامل حال بازیکنان می‌شود عنوان کرد: ما در مورد این موضوع صحبت‌هایی کردیم که تیم را برای سال آینده چطور ببندیم. مثل تیم ب و پایه ما به چه شکلی فعالیت کند و خودمان کار بازیکن سازی را برای سال آینده انجام دهیم. بحث تقویت تیم هم مطرح است که در زمان مقرر در مورد آن حرف می‌زنیم.

وی در مورد اینکه اومانیا و بنگستون برای رفتن به اردن با مشکل روادید روبرو هستند، عنوان کرد: فعلا چیزی رسمی اعلام نشده است. به هر حال ما در بحث گرفتن روادید برای بازیکنان خودمان هم ممکن است با مشکلاتی مثل بحث پایان خدمت و غیره روبرو شویم که ان‌شاءالله در زمان خودش این مسئله را حل می‌کنیم.

طاهری در رابطه با اینکه پرسپولیس تعهد کرده خودش مجری برگزاری مسابقات لیگ باشد، عنوان کرد: بعد از بازی با استقلال خوزستان این موضوع را مطرح کردیم ما می‌خواهیم ادبیات باشگاه‌داری را پیاده کنیم که البته با این مسئله فاصله زیادی داریم. همه جای دنیا باشگاه‌ها خودشان ورزشگاه دارند و مجری الزامات قانونی سازمان لیگ در برگزاری مسابقات هستند.

وی افزود: به طور مثال اکنون قیمت بلیت ورزشگاه در همه مسابقات ما فیکس است و فرقی بین دربی و مسابقات دیگر نیست. من خودم در کشورهای دیگر دیدم که این طور نیست. مثلا برای منچستر یک بازی 15 پوند و دیدار دیگر که مهمتر است رقم تا 400 پوند هم لحاظ می‌شود. این مسئله به نگاه باشگاه‌داری نزدیک است و وقتی این مسئولیت به باشگاه سپرده شود تلاش برای درآمدزایی بیشتر می شود. سازمان لیگ زحمت خود را می‌کشد و تلاش زیادی برای حل مسائل دارد. اگر این اجازه را بدهند ما این کار را بکنیم با وجود اینکه ما یک قدم از آنها عقب هستیم می‌توانیم از تجربیات آنها هم استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بحث تبلیغات محیطی عنوان کرد: درست است که ما ورزشگاه نداریم ولی بازی‌هایمان را در مکانی برگزار می‌کنیم که به اجاره ماست. بین صاحب ورزشگاه بودن و صاحب بهره‌برداری آن بودن فرقی نیست. اکنون ما در ورزشگاه شهید کاظمی مالک نیستیم ولی صاحب بهره‌برداری هستیم. البته سعی می‌کنیم که در آینده صاحب آن هم شویم. وقتی بهره‌بردار یک مجموعه هستیم تمام مسائل آن در اختیار ماست.حتی بوفه ورزشگاه هم در اختیار ما قرار می‌گیرد. حتی عدسی که به ورزشگاه می‌آید می‌تواند درآمدزایی‌اش به باشگاه اختصاص بگیرد. ان‌شاءالله در برنامه‌ای که برای بازی با تراکتورسازی داریم می‌خواهیم ساندویچ مجانی به هواداران بدهیم. این اتفاق در شرایطی می‌افتد که ما خودمان تسهیلات و سرویس‌های لازم را می‌دهیم. حتی ما به دنبال این هستیم که باکس‌هایی در نظر بگیریم که هواداران با خانواده‌شان بیایند. این در شرایطی است که ما برگزارکننده باشیم. وقتی این کار در اختیار جای دیگر باشد، ما نمی‌توانیم خودمان این تصمیمات را انجام دهیم.

طاهری در مورد اینکه آیا با این مسئله موافقت شده است، گفت: این مسئله را فعلا پذیرفتم البته سازمان‌های دیگر مثل صدا و سیما و غیره در این مسائل هستند. ما وارد فاز جدیدی شدیم که باید وارد آن شویم و به کسب تجربه برسیم.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/INAJDU


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت