سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهادت یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند نظامیان صهیونیستی یک دختر فلسطینی را به اتهام تلاش برای انجام عملیات‌ شهادت‌طلبانه به شهادت رساندند.

به گزارش منابع فلسطینی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند این دختر فلسطینی قصد داشت با یک ماشین نظامیان صهیونیست را زیر بگیرد.

این رویداد صبح امروز (جمعه) در منطقه «گوش عتصیون» رخ داده است.

فلسطین اشغالی از ابتدای ماه اکتبر 2015 به دنبال یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی طی فراخوانی‌های متعدد، شاهد درگیرها بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است.

این درگیری‌ها رفته رفته به سرتاسر فلسطین اشغالی گسترش پیدا کرد و فلسطینی‌ها برای مقابله با تجاوز صهیونیست‌ها به هتک حرمت به اماکن مقدس مسلمانان دست به عملیات شهادت طلبانه زدند و آن را انتفاضه سوم نامیدند.

انتهای پیام/ص


ویدیو مرتبط :
درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری