ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیگرینی: فینال بین لیورپول و منچسترسیتی دیدنی و جالب می‌شود


پیگرینی: فینال بین لیورپول و منچسترسیتی دیدنی و جالب می‌شودتسنیم/ سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از اینکه شاگردانش با شکست اورتون به فینال جام اتحادیه انگلیس راه یافتند، ابراز خوشحالی کرد.
منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 3 بر یک بر اورتون غلبه کرد تا صعودش به دیدار فینال این رقابت‌ها را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 4 بر 3 قطعی کند. آبی‌پوشان شهر منچستر در فینال حریف لیورپولی شدند که با شکست استوک‌سیتی فینالیست شد.
مانوئل پیگرینی پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم که بازی در ومبلی لندن، ورزشگاهی که جوی خاص دارد، همیشه خاص است. حالا اگر دو تیم خوب همانند لیورپول و منچسترسیتی هم در این ورزشگاه به مصاف هم بروند، فینالی دیدنی و جالب خواهد شد. ما حالا یک ماه برای بازی فینال جام اتحادیه وقت داریم، برای همین در حال حاضر روی جام حذفی و دو بازی مهم‌مان در لیگ برتر تمرکز داریم.
سرمربی شیلیایی من‌سیتی همچنین در خصوص مصدومیت هافبک بلژیکی تیمش در دقیقه 90 بازی گفت: وضعیت دی‌بروین را به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. پرشک تیم در تشخیص اولیه اعلام کرد که به نظر می‌رسد کوین از ناحیه رباط داخلی آسیب دیده، ولی با این حال تشخیص دقیق پیش از بررسی‌های بیشتر غیرممکن است.
در حالی که گفته می‌شود دی‌بروین احتمالاً بازی‌های باقیمانده فصل را از دست ، مانوئل پیگرینی ابراز امیدواری کرد که هافبک بازیساز تیمش دچار مصدومیت جدی نشده باشد. او تأکید کرد: من خوش‌بین هستم که کوین بازی‌های باقیمانده فصل را از دست نخواهد داد. او از ناحیه رباط صلیبی آسیب ندیده و به نظر آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه رباط داخلی است.
پیگرینی راجع به ورود دی‌بروین در دقیقه 66 بازی به جای یحیی توره به میدان عنوان کرد: همیشه گفته‌ام که کوین بازیکن مهمی برای ما در طول فصل بوده است. به این دلیل او را از ابتدا در ترکیب قرار ندادم، چون ما در 27 روز اخیر 9 بازی انجام داده بودیم. به نظرم داشتن ترکیب چرخشی خیلی خوب برای‌مان خیلی مهم است. دی‌بروین در دقایقی که در میدان بود، عالی کار کرد.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جالب و دیدنی مورینیو پس از شکست در برابر لیورپول