ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نفتی‌ها باز هم حاضر به تمرین نشدند/ منصوریان هم تهدید به جدایی کرد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت با بازیکنان تیمش صحبت کرده بود ضمن پایان دادن به تحریم تمرینات این تیم به دلیل مشکلات مالی امروز برای بازی مقابل تراکتورسازی در تمرین حاضر شوند اما بازیکنان نفت پس از حضور در ورزشگاه تهرانسر لباس‌های ورزشی به تن نکرده و به منصوریان گفتند که فقط به خاطر شخص او در بازی فردا مقابل تراکتورسازی حاضر می‌شوند و حتی به هتل‌ هم نخواهند رفت. به گونه‌ای که فردا از خانه‌های خود راهی استادیوم خواهند شد.

این مسئله باعث شد تا منصوریان مجددا با بازیکنان تیم‌اش صحبت کند و به آنها بگوید که اگر بعد از بازی مقابل تراکتورسازی به بازیکنان نفت پرداختی صورت نگیرد او هم موضوع جدایی‌اش از باشگاه نفت را بررسی خواهد کرد.

این صحبت‌های منصوریان باعث شد تا بازیکنان نفت ضمن پذیرش حرف سرمربی خود لباس‌های ورزشی به تن کرده و تمرین کنند اما نفتی‌ها کماکان خواستار این هستند تا فردای بازی با تراکتورسازی مسئولان این باشگاه دست پر به تمرین این تیم بروند و مطالبات مالی آنها را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ا


 

http://fna.ir/XCCBSN


ویدیو مرتبط :
هزاران شاهدی که برای شهادت حاضر نشدند