ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسکوچیچ: 2 تیم یازده نفره، پلنگ صورتی را در بین خودشان دیدند!


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: نتیجه‌گیری من از این بازی این است که ما می‌توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم و این تساوی یک تجربه تلخ برای من بود.

وی افزود: شانس‌های گلزنی خوبی را داشتیم و فکر می‌کنم کلید این دیدار موقعیتی بود که فشنگچی از دست داد و اگر این موقعیت گل می‌شد ما این دیدار را با 2 گل پیروز می‌‌شدیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا این تیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل نخست داشت، خاطرنشان کرد: انتخاب بازیکنان ما در نیم‌فصل نخست محدود بود و علاوه بر این بدشانسی‌هایی را نیز داشته‌ایم و همان‌طور که می‌دانید در این دیدار شریفات و ابراهیمی مصدوم بودند و مساریچ نیز 5 دقیقه پیش از دیدار مصدوم شد و ما مجبور به تغییر در ترکیب شدیم اما دیدگاه من این است که در این فصل با توجه به بازیکنان جوان خوبی که جذب کردیم می‌توانیم آینده خوبی را برای تیم پیش‌بینی کنیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: خوشبختانه ما این دیدار را واگذار نکرده‌ایم ولی در توصیف بازی باید بگویم که 2 تیم یازده نفره و یک پلنگ صورتی در زمین حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظور از پلنگ صورتی داور این دیدار است، عنوان کرد: من درباره داوری نظر نمی‌دهم اما در کودکی این کارتون را بسیار دیده‌ام ولی الآن سنی از من گذشته و شما افراد باهوشی هستید و می‌توانید منظور من را متوجه شوید.

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که چه پیش‌بینی را از ادامه روند فولاد در نیم‌فصل دوم دارد، گفت: نخستین هدف ما این است که تیم را در لیگ نگاه داریم و بازیکنان جوان‌تری را به تیم تزریق کنیم، البته همان‌طور که اشاره شد امسال برای ما بسیار سخت گذشت و باید از بازیکنان جوان تیم برای آینده حمایت کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کارتون پلنگ صورتی - پلنگ صورتی دکتر می شود