سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درز تصاویر رندر شده منتسب به oneplus 3 خبر از وجود اسپیکر در قاب جلویی این گوشی دارد


درز تصاویر رندر شده منتسب به oneplus 3 خبر از وجود اسپیکر در قاب جلویی این گوشی دارد

وان‌پلاس ۲ چند ماهی میشود که راهی بازار شده است و در این مدت توانسته شایستگی خود را به طرفداران گوشی‌های هوشمند ثابت کند، این امر باعث می‌شود گمانه‌زنی‌ها برای تولید وان‌پلاس ۳ از جانب شرکت وان‌پلاس بیشتر شود، از قرار معلوم تصاویری رندر شده که گفته‌ می‌شود مربوط به وان‌پلاس ۳ است خبر از اسپیکر در قاب جلویی این گوشی می‌دهد.

فارنت/ وان‌پلاس ۲ چند ماهی میشود که راهی بازار شده است و در این مدت توانسته شایستگی خود را به طرفداران گوشی‌های هوشمند ثابت کند، این امر باعث می‌شود گمانه‌زنی‌ها برای تولید وان‌پلاس ۳ از جانب شرکت وان‌پلاس بیشتر شود، از قرار معلوم تصاویری رندر شده که گفته‌ می‌شود مربوط به وان‌پلاس ۳ است خبر از اسپیکر در قاب جلویی این گوشی می‌دهد.

این‌گونه که می‌توان از تصاویر منتشر شده منتسب به وان‌پلاس 3 قضاوت کرد، قاب پشتی گوشی نسبت به مدل قبلی، صیقلی‌تر طراحی شده است. طرفداران گوشی‌های وان‌پلاس به خوبی می‌دانند که وان‌پلاس وان و وان‌پلاس 2 آنقدرها هم صیقل خورده نبودند.

از طرف دیگر با نگاهی به این تصاویر می‌توان گفت که مواد به کار رفته در این قاب باعث شده تا جنسی مانند قاب آیفون 6 و 6s داشته باشد. البته گوشی‌های وان‌پلاس بنا به درخواست مشتری با قاب‌های مختلفی ساخته می‌شوند و به این حساب نمی‌توان تنها روی استفاده از این مواد در وان‌پلاس 3 حساب کرد.

در این تصاویر خبری از اسکنر اثر انگشت نیز نیست، با این حساب می‌توان حدس زد که سومین مدل از گوشی‌های وان پلاس به اسکن چشمی مجهز باشد. در قسمت پایین جلوی این تصاویر نیز محل به کار گیری اسپیکر به چشم می‌خورد، به این ترتیب می‌توان حدس زد اسپیکرهایی نظیر آنچه پیش از این در محصولات قدیمی اچ‌تی‌سی شاهد بودیم در وان‌پلاس ۳ به خدمت گرفته شود. همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید این محصول جدید احتمال می‌رود در 2 رنگ متفاوت به بازار عرضه شود.

از لحاظ سخت‌افزاری نیز بدون شک وان‌پلاس برای پرچمدار سال بعد خود چیزی کم نخواهد گذاشت، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰، به همراه صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی، موارد سخت‌افزاری هستند که می‌توان احتمال داد در وان‌پلاس ۳ خودنمایی کنند.

همان‌گونه که اشاره شد هنوز تا عرضه شدن پرچمدار بعدی وان‌پلاس چندین ماه فاصله داریم و با این حساب احتمال تغییر ظاهر و سخت‌افزار این گوشی تا رسیدن به نسخه نهایی بسیار است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
درز تصاویر منتسب به گوشی هوشمند تایزنی زد ۲ سامسونگ