سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حدود 5 هزار کودک پناهنده در آلمان مفقود شده‌اند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در اوایل سال جاری میلادی در آلمان حدود 4800 پناهنده کودک بدون همراه به صورت موقت مفقود شدند. این خبر را روزنامه "فرانکفورتر روند شای" با استناد به آمار اداره فدرال پلیس جنایی آلمان (BKA) منتشر کرده است.

انجمن حفاظت از کودکان آلمان احتمال می دهد که بسیاری از این پناهندگان احتمالا قربانی در دست جنایتکاران شده اند.

یک سخنگوی اداره فدرال پلیس جنایی آلمان اعلام کرد که در اول ژانویه سال 2016 دقیقا 4749 پناهنده بدون همراه در سنین کودک و نوجوان مفقود شده بودند. 431 نفر آن ها کم تر از 13سال، 4287 نفر بین 14 و 17 سال و 31 نفر هم بالای 18 سال بودند.

این در حالی است که در اول جولای سال 2015 حدود شش سال قبل از این تاریخ شمار پناهندگان بدون همراه در آلمان حدود 1637 نفر بود.

به گفته سخنگوی اداره فدرال پلیس جنایی آلمان نمی توان این مسئله را رد کرد که بخشی از پناهندگان مفقود شده به دست گروه های جنایتکار افتاده باشند. اطلاعات دقیقی در این باره وجود ندارد.

چندی پیش نیز پلیس اروپایی (یورو پل) خبر داد که در 24 ماه گذشته حداقل حدود 10 هزار کودک پناهنده در اروپا مفقود شده اند. بر این اساس تنها در ایتالیا حدود 5 هزار و در سوئد هزار نفر مفقود شده اند.

رئیس انجمن حمایت از کودکان آلمان روز گذشته در گفتگو با "فرانکفورتر روند شای"، اعلام کرد که کودکان به دلیل شرایطی که دارند قربانیان بسیار آسانی برای جنایتکاران هستند و به خوبی می توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫نظر بیشتر مردم آلمان درباره پناهنده پذیری مثبت است.‬‎