سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهداء عروسک به کودکان تهرانی در پی جمع‌آوری عروسک‌های زائران اربعین


میزان/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اهداء عروسک به کودکانی که عروسک‌هایشان درحین بررسی‌های پلیس آسیب دیده بود، خبر داد.

سردارسرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا در این خصوص گفت: در پی انتشار شایعه وجود مواد منفجره درتعدادی از عروسک‌هایی که زائران محترم از کشور عراق در ایام اربعین حسینی به عنوان سوغات به داخل کشور آورده بودند و مراجعه شهروندان به کلانتری‌های و حضور تیم‌های چک و خنثی سازی و بررسی عروسک‌ها باعث شد، خسارتی به بعضی از عروسک‌ها وارد شود که باعث ناراحتی کودکان عزیزمان شد.

وی در ادامه افزود: لذا برآن شدیم برای رفع ناراحتی این عزیزان از طرف پلیس تهران هدیه ای اهداء شود. سردار ساجدی نیا خاطر نشان کرد: لذا والدین گرامی میتوانند در همان کلانتری که قبلا" مراجعه نموده یودند حضور یافته و با ارائه کارت شناسایی هدیه شان را تحویل بگیرند.درضمن لازم به ذکر است اسامی قبلا " ثبت شده است.

رئیس پلیس پایتخت همچنین در پایان اعلام کرد از روز گذشته تاکنون مراجعه ای به مراکز پلیس نداشتیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کشف 300 عروسک مشکوک پس ازورود زائران