سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه بیش از50 روستای زنجان در محاصره برف


جواد یوسفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین راه های بسته شده روستایی زنجان در شهرستان های ماهنشان، زنجان، ایجرود و خدابنده قرار دارند.
وی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و صبح نیز شدت بیشتری گرفت، اظهار کرد: بارش ها قابل توجه بوده بطوری که در حوزه خدابنده ارتفاع برف به حدود 35 سانتیمتر رسیده است.
یوسفی افزود: راهداران این اداره کل از شب گذشته تاکنون در مسیرهای اصلی ارتباطی زنجان مشغول به عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند که پس از آن راهی مسیرهای روستایی خواهند شد.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد روستاهای زنجان را قریب 950 روستا ذکر کرد و گفت: این استان از چهار هزار کیلومتر راه روستایی برخوردار است.
اغلب روستاهای این استان در مناطق برفگیر و کوهستانی قرار دارند که به محض بارش برف و وقوع کولاک، پوشیده از برف می شوند.
استان زنجان از وجود 28 باب راهدارخانه در طول مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی برخوردار است که امسال با 450 نیرو و بیش از 225 دستگاه خودرو سبک و سنگین، خدمات ارائه می دهند.
597/6085/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫ایتالیا در محاصره زلزله و برف‬‎