علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



احتمال تأثیر عوامل خارجی بر تشدید مناقشه قره باغ


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، نخست وزیر روسیه در مصاحبه ای با یک کانال تلویزیونی روسی اظهار داشت: «نیروهایی هستند که به دقت پیامدهای مناقشه قره باغ و تأثیر آن هم بر منطقه خاورمیانه و هم بر روسیه و بالعکس، تأثیر متقابل روندهای کنونی در خاورمیانه و شمال آفریقا [بر این مناقشه] را بررسی و تحلیل می نمایند».

مدودف افزود: «همانگونه که تمام مناقشات در دوره های زمانی مشخص ممکن است با تصمیمات سیاسی مرتبط باشند،‌ من این احتمال را که عواملی خارجی بر این مناقشه تأثیرگذار بوده اند،‌ نادیده نمی گیرم».

نخست وزیر روسیه همچنین گفت که برای روسیه به عنوان متحد ارمنستان و آذربایجان حل مناقشه و جلوگیری از تبدیل آن به یک روند دائمی و پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفته وی،‌ اهمیت این موضوع رئیس جمهور روسیه را برآن داشت که در نخستین روز آغاز درگیری میان آذربایجان و ارمنستان، رؤسای جمهور هر دو کشور را در جریان مواضع روسیه نسبت به این مناقشه قرار دهد.

مدودف در ادامه افزود که موضع روسیه در قبال این مناقشه،‌ تلاش برای توقف جنگ و اعلام آتش بس به همراه نشستن بر سر میز مذاکره است.


ویدیو مرتبط :
عوامل تشدید درد کلیه ها و عفونت ادراری در فصل سرما