سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه پیام رسان Hangouts گوگل به نسخه 7 رسید، پاسخ سریع، میانبر چت روی صفحه اصلی و چیزهای دیگر


Google-Hangouts-iPhone-App

گوگل سرویس های زیادی دارد، برخی از آن ها اینقدر عالی هستند که نمی توانید بدون آن ها زندگی کنید و برخی از آن ها آنقدر افتضاح که دوست ندارید حتی فکرش را بکنید که این کار گوگل است! هنگ اوتس (Hangouts) سرویس پیام رسان تحت وب گوگل است که هیچ وقت نتوانست به موفقیت سرویس هایی چون واتس اپ یا مسنجر فیس بوک حتی نزدیک شود اما به هر حال گوگل هنوز آن را دارد. در مقطعی گوگل تصمیم گرفت برای اینجا کاربران اندروید بیشتر به هنگ اوتس عادت کنند، آن را به عنوان برنامه مدیریت پیامک های اندروید خام قرار دهد اما مدت کمی پس از آن دید که بازخورد خوبی وجود ندارد و احتمالا در آینده قابلیت مدیریت پیامک ها را دز هنگ اوتس غیر فعال کند. حالا این برنامه به نسخه هفتم خود رسیده است و می خواهیم در ادامه با هم دیگر با تغییرات جدید آن آشنا شویم.

google-hangoutsدر نسخه هفتم گوگل هنگ اونس (Hangouts 7.0) شما می توانید به پیام هایی که برای شما ارسال می شود “پاسخ سریع” یا “Quiek Reply” بدهید. این قابلیت در نرم افزار مدیریت پیامک گوگل (messenger) وجود دارد و بدین صورت است که وقتی پیامی برای شما آمد، می توانید بدون بستن محتوای فعلی که می تواند مرورگر اینترنت، بازی یا ویدیو در حال تماشا باشد، به پیام رسیده پاسخ بدهید، چیزی شبیه به زیر:

hangouts 7 quiek reply

مناسفانه این قابلیت فقط در صورتی عمل خواهد کرد که شما تنها 1 پیام نخوانده داشته باشید و اگر چندین پیام خوانده نشده داشته باشید، جوابگو نیست.

قابلیت جدید دیگر که خیلی هم می تواند مفید باشد این است که شما می توانید یک مکالمه خاص را روی صفحه اصلی خود پین کنید و همیشه آن را روی صفحه اصلی در دسترس داشته باشید. برای مکالمات مهم که می خواهید همیشه در دسترس شما باشد، قابلیت بسیار مفیدی خواهد بود.

hangouts 7

از هنگ اوتس استفاده می کنید؟ اگر این برنامه را دارید و به روزرسانی کردید، تجربه کاربری خود را با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید. از لینک زیر می توانید آخرین نسخه هنگ اوتس را دانلود کنید:

دانلود هنگ اوتس نسخه 7 (Hangouts 7.0)

androidpolice

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
تیزر رسمی گوگل برای معرفی اپلیکیشن پیام‌رسان Allo