سریال «برادر» به کاروانسرای خانات رسید


سریال «برادر» به کاروانسرای خانات رسیدمهر/ مجموعه تلویزیونی «برادر» به کارگردانی جواد افشار این هفته تصویربرداری در کاروانسرای خانات را به پایان می برد تا هفته بعد سکانس های خارجی را ضبط کنند.
سریال مناسبتی «برادر» ساخته جواد افشار این روزها در کاروانسرای خانات واقع در محله مولوی برای ضبط سکانس های مربوط به کاراکتر بهرام کلایی با بازی کاظم بلوچی جلوی دوربین می رود. این بازیگر این روزها مقابل حسین یاری به ایفای نقش می پردازد.
هفته آینده این گروه به بخش تعقیب و گریزها می رسند و سکانس های خارجی با حضور گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، پوریا پورسرخ و مجید واشقانی جلوی دوربین می رود تا این مجموعه به تهیه کنندگی نعمت چگینی برای ماه مبارک رمضان به سرانجام برسد.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که... .




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
مستند کاروانسرای خانات تهران