سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری/ آمار پذیرفته شدگان نهایی


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در‌گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: 95 هزار و 674 داوطلب برای ثبت نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت و رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی آزمون سراسری سال 94 که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کردند که از این تعداد 56 هزار و 903 نفر زن و 38 هزار و 771 نفر مرد هستند.

وی افزود: فهرست اسامی تعداد 58 هزار و 386 نفر پذیرفته شده نهایی این مرحله از بعدازظهر روز گذشته یکشنبه 8 آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته که از این تعداد 32 هزار و 800نفر زن و 25 هزار و 586 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 56.18 درصد پذیرفته شدگان نهایی زن و 43.82 درصد مرد هستند.

توکلی گفت: از تعداد کل پذیرفته شدگان تعداد 108 نفر براساس آزمون پذیرفته شدند که 64 نفر زن و 44 نفر مرد هستند. همچنین 58 هزار  و 278 نفر براساس سوابق تحصیلی ( بدون آزمون) پذیرفته شدند که 32 هزار و 736 نفر زن و 25 هزار و 542 نفر مرد هستند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تمام پذیرفته شدگان باید قبل از مراجعه به دانشگاه یا موسسه آموزشی محل قبولی برای اطلاع از برنامه زمانی ثبت‌نام یا نحجوه مراجعه و مدارک به پایگاه اطلاع رسانی موسسه مراجعه کنند در صورتنیکه برنامه زمانی مشخصی در پایگاه اطلاع رسانی موسسه ذیربط نباشد پذیرفته شدگان باید با به همراه داشتن اصل مدارک برای ثبت‌نام به دانشگاه در یکی از روزهای شنبه 14، یکشنبه  15 یا دوشنبه 16 آذر به موسسه یا دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9WV37M


ویدیو مرتبط :
معرفی قسمت کارنامه پذیرفته شدگان کنکور