فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خیرین مدرسه ساز 45 میلیارد ریال به آموزش و پرورش استان كمك كردند


سلیمان محبی روز سه شنبه در آیین تقدیر از مدرسه سازان و مدرسه یاران روانسر كه در تالار وحدت این شهر برگزار شد افزود: 325 هزار دانش آموز در چهار هزار و 600 مدرسه در سطح استان در حال تحصیل هستند كه در بسیاری از مواقع برای تعمیرات این مدارس با مشكل مواجه هستیم و اگر كمك های اولیا و خیران نباشد در پیشبرد بسیاری از برنامه ها با مشكل روبرو می شویم.
وی تصریح كرد: نزدیك به 50 میلیارد ریال در سال گذشته مشاركت های مردمی در مدارس داشتیم و اگر این مشاركت ها نبود، اداره كردن مدارس سخت بود.
مدیركل آموزش و پرورش استان كرمانشاه گفت: 200 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد هزینه شده و هم اكنون در بسیاری از روستاهای دورافتاده استان سیستم گرمایشی از نوع شوفاژ كار شده و این روند همچنان ادامه دارد.
محبی تاكید كرد: همه باید به آموزش و پرورش كمك كنند و اولیا و خیران مدارس را در اجرای برنامه ها یاری نمایند.
وی گفت: در سطح استان 400 كلاس كانكسی داریم و این در حالی است كه در بعضی از روستاها سه و یا چهار دانش آموز در حال تحصیل هستند.
مدیركل آموزش و پرورش استان كرمانشاه اظهار داشت: پیگیر جذب اعتبارات بیشتر هستیم و در این راستا ضروری است مسئولان نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.
محبی افزود: در انتخابات هفتم اسفند بیش از هشت هزار فرهنگی در اجرای انتخابات در سطح استان نقش داشتند و دو هزار و 600 مدرسه نیز درگیر كار انتخابات بود.
وی اضافه كرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه در كشور است و هر چقدر بتوانیم دانش آموزان خوبی را تربیت كنیم آینده كشور را تضمین كرده ایم.
وی با بیان اینكه در قرآن مجید در 180 آیه كلمه 'خیر' در معانی مختلف بیان شده است گفت: در كشور ایران به واسطه فرهنگ دینی و اسلامی، مردم به انجام امور خیر تاكید و علاقه فراوانی دارند.
8066/7455

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام مدیر آموزش و پرورش به خیرین مدرسه ساز شهریار