سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهردار ساری استعفا کرد/ عضو شورای شهر ساری: احتمال پذیرش استعفا صفر درصد است


شهردار ساری استعفا کرد/ عضو شورای شهر ساری: احتمال پذیرش استعفا صفر درصد استمهر/ مهدی عبوری شهردار مرکز مازندران از سمت خود استعفا کرد.

محمدحسن کیادهی عضو شورای شهر ساری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید خبر استعفای شهردار ساری گفت: مهدی عبوری امروز استعفای خود را تقدیم کرده است.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر ساری جلسه‌ای اضطراری برای بررسی این موضوع تشکیل داده است گفت: به‌احتمال‌زیاد اعضای شورای شهر با این استعفا موافقت نخواهند کرد و اگر لازم باشد خودمان نیز استعفا خواهیم کرد.
وی به جزییات بیشتری در این زمینه اشاره ای نکرد و با بیان اینکه عبوری تلاش های زیادی برای شهر ساری انجام داده است، گفت: تلاش می کنیم نظر وی را درباره استعفا تغییر دهیم.
همچنین علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در پیگیری خبرنگار مهر، از استعفای شهردار ساری اظهار بی اطلاعی کرد.
عضو شورای شهر ساری گفت: احتمال پذیرش استعفای مهدی عبوری شهردار این شهر از سوی شورا صفر درصد است.
محمد حسن کیادهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استعفای شهردار ساری در بعدازظهر چهارشنبه گفت: اعضای شورای شهر هیچکدام تمایل به استعفای شهردار ندارند.
وی با اشاره به حمایت اعضای شورای شهر از عبوری افزود: در جلسه اضطراری که امروز برگزار، بر حمایت قاطع از شهردار ساری تاکید شد.
عضو شورای شهر ساری یادآور شد: طبق قانون موضوع استعفای شهردار ساری باید در جلسه روز یکشنبه شورا در دستور کار قرار گیرد اما احتمال پذیرش این استعفا صفر درصد خواهد بود.
مهدی عبوری شهردار ساری بعدازظهر امروز از سمتش استعفا کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی