فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازگشت الناز شاکردوست به ایران


روزنامه سینما: فیلم سینمایی «این جا امن نیست» به کارگردانی احمد معظمی به زودی جلوی دوربین می رود. پیش تولید این فیلم چند هفته ای است که آغاز شده و قرار است با دریافت پروانه ساخت فیلمبرداری آن آغاز شود؛ فیلمی که تهیه کنندگی آن را تهیه کننده قدیمی سینما، عبدالرضا ساعتچی بر عهده دارد. نکته جالب درباره این پروژه حضور الناز شاکردوست است.

بازگشت شاکردوست بعد از 2 سال به ایران

الناز شاکردوست و میلاد کی مرام دو بازیگر اصلی «این جا امن نیست» هستند که برای اولین بار در یک پروژه با یکدیگر همبازی می شوند. حضور شاکردوست در این فیلم از آن جهت قابل توجه است که او دو سالی از ایران دور بود و در هیچ پروژه ای حضور نداشت. او دو سال قبل بعد از بازی در فیلم «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی الناز شاکردوست برای تحصیل به انگلیس رفت و چند روزی است به ایران برگشته است. «این جا امن نیست» به غیر از شاکردوست و میلاد کی مرام بازیگران دیگری نیز دارد که هنوز انتخاب نشده اند.

بازگشت الناز شاکردوست به ایران

اولین فیلم سینمایی احمد معظمی

این اولین فیلم بلند سینمایی احمد معظمی است که پیش از این تعداد زیادی سریال و تله فیلم برای تلویزیون ساخته است. کارگردانی 140 اپیزود از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و ساخت سریال «جاده چالوس» که سال قبل روی آنتن شبکه تهران رفت، از مهمترین فعالیت های معظمی در سال های اخیر در تلویزیون است. تهیه کنندگی «این جا امن نیست» را عبدالرضا ساعتچی فرد بر عهده دارد؛ تهیه کننده ای که در دهه 60 بسیار فعال بود اما در دهه 70 و 80 فقط دو فیلم «اشک و لبخند» (شاپور غریب) و «نامزد آمریکایی من» (داود توحیدپرست) را تهیه کرده است.


ویدیو مرتبط :
الناز شاکردوست - ویدئو کلیپ الناز شاکردوست با صدای شهرام شکو